Теми індивідуальних проєктів
ІНДИВІДУАЛЬНІ ПРОЄКТИ
1. Розробити програму з використанням нейрокорекції для дитини молодшого шкільного віку з розладом дефіциту уваги.
2. Вивчення та презентування сучасних технік нейрокорекції для дітей з аутизмом в інклюзивних класах.
3. Програма нейрокорекції для дітей з фізичними труднощами з використанням віртуальної реальності.
4. Розробка ігрової програми для дітей з порушеннями слухової функції, яка би стимулювала розвиток мовленнєвих здібностей.
5. Створення онлайн-курсу для батьків дітей з ДЦП, присвяченого основам нейрокорекції.
6. Розробка ігрової програми для дітей з порушеннями зорової функції, що сприяє розвитку тактильного сприйняття.
7. Створення інтерактивного навчального матеріалу для вчителів інклюзивних класів з основ нейрокорекції.
8. Розробка програми нейрокорекції для підлітків з емоційними та поведінковими розладами.
9. Вивчення та презентування впливу музикотерапії на розвиток дітей з особливими потребами.
10. Створення програми нейрокорекції для дітей з порушеннями мовлення з використанням арт-терапії.
11. Розробка методики застосування робототерапії в роботі з дітьми з різними формами особливостей розвитку.
12. Створення нейрокорекційних вправ для дітей з порушеннями координації рухів.
13. Розробка методики роботи з дітьми, що мають травми, пов'язані з булінгом.
14. Проєктування середовища інклюзивного класу з урахуванням потреб осіб з особливими потребами.
15. Розробка та впровадження методики групової нейрокорекції для дітей зі схожими проблемами.
16. Проєктування мобільного додатка для дітей з порушеннями слуху, що б сприяв розвитку мовленнєвих навичок.
17. Розробка нейрокорекційної програми для дітей з порушеннями пам'яті.
18. Створення набору дидактичних матеріалів для викладачів з використанням методів нейрокорекції.
19. Розробка програми корекції агресивної поведінки для підлітків з використанням нейрокорекції.
20. Створення онлайн-сервісу для моніторингу прогресу дітей, які проходять курс нейрокорекції.
21. Розробка програми для дітей з дислексією з використанням візуальних стимулів.
22. Розробка ігрової програми на базі віртуальної реальності для дітей з аутизмом.
23. Проєктування системи взаємодії між спеціалістами, вчителями і батьками в процесі нейрокорекції.
24. Розробка методики використання зоотерапії в інклюзивному класі.
25. Створення нейрокорекційної програми для дітей з гіперактивністю з використанням спортивних вправ.
26. Розробка програми для покращення соціальної адаптації дітей з особливими потребами через методи нейрокорекції.
27. Створення та вивчення впливу візуальних стимулів на дітей з порушеннями концентрації уваги.
28. Розробка нейрокорекційної програми для дітей, які мають труднощі з вивченням математики.
29. Розробка нейрокорекційної програми для відновлення мовлення у дорослих після черепно-мозкових травм.
30. Вивчення ефективності різних методів нейропсихологічної діагностики порушень мовлення у дорослих з афазією.
31. Програма реабілітації для пацієнтів з когнітивними порушеннями після інсульту з акцентом на мовленнєву терапію.
32. Розробка методики застосування музикотерапії для відновлення мовленнєвих функцій у дорослих після травм головного мозку.
33. Створення індивідуалізованого плану корекції мовлення для дорослих із деменцією із застосуванням нейропсихологічних підходів.
34. Вивчення впливу арт-терапії на відновлення когнітивних та мовленнєвих функцій у пацієнтів із черепно-мозковими травмами.
35. Розробка та впровадження програми групової терапії для дорослих з афазією, спрямованої на покращення комунікативних навичок.
36. Проєктування мобільного додатка для підтримки мовленнєвої реабілітації дорослих після інсульту.
37. Створення системи інтерактивних завдань для дорослих з нейропсихологічними порушеннями, спрямованих на відновлення мовлення.
38. Розробка нейропсихологічної методики корекції порушень мовлення у пацієнтів із хронічними черепно-мозковими травмами.