План семінарського заняття №4
Семінарське заняття №4 |
1. Дискусія – 5 балів. 2. Самостійна робота 5 – 6 балів. Розробка нейропсихологічної реабілітаційної програми для дітей |
1. Дискусія. "Нейропсихологічна діагностика: стандарти чи індивідуальний підхід?"
2. Самостійна робота 5: Розробіть алгоритм створення нейропсихологічної реабілітаційної програми для дитини з певним порушенням розвитку (наприклад, дислексія, алалія, дизартрія, дисграфія тощо). Алгоритм повинен включати наступні аспекти: 1. Аналіз вихідних даних: o Оцінка рівня розвитку дитини та наявних порушень (включаючи використання відповідних діагностичних інструментів). o Визначення сильних та слабких сторін дитини, оцінка її потенціалу для подальшого розвитку. 2. Види та напрямки корекційно-розвиваючої роботи: o Складіть перелік основних видів корекційної роботи (наприклад, мовленнєві вправи, когнітивні тренінги, ігрова терапія) та визначте їхні цілі. o Опишіть можливі напрямки роботи (покращення комунікативних навичок, корекція поведінки, розвиток когнітивних функцій тощо). 3. Алгоритм розробки реабілітаційної програми: o Розробіть покроковий алгоритм створення програми, включаючи етапи постановки цілей, вибору методів, складання плану занять, оцінки ефективності та коригування програми. 4. Презентація реабілітаційної програми: o Підготуйте коротку презентацію (до 5 слайдів), що містить основні етапи розробки програми, цілі, методи та очікувані результати. Форма подання: Презентація у форматі слайдів з візуалізацією алгоритму та описом основних видів корекційної роботи. Підготуйте також короткий текстовий опис (до 300 слів), що пояснює логіку та послідовність створення програми. |
1. Дискусія – 5 балів. Аргументованість позиції (1 бал) Активна участь у дебатах (1 бал) Критичне мислення (1 бал) Комунікативні навички (1 бал) Співпраця в команді (1 бал)
2. Самостійна робота 5 – 6 балів.1. Точність та обґрунтованість аналізу вихідних даних (1 бал). 2. Відповідність видів корекційно-розвиваючої роботи до специфіки порушення (1 бал). 3. Логічність та послідовність алгоритму розробки програми (2 бали). 4. Якість та зрозумілість презентації (1 бал). 5. Креативність і оригінальність у поданні матеріалу (1 бал). |
11 |