План семінарського заняття №4

Семінарське заняття №4

1. Дискусія – 5 балів.

2. Самостійна робота 5 – 6 балів.

Розробка нейропсихологічної реабілітаційної програми для дітей

1. Дискусія.

"Нейропсихологічна діагностика: стандарти чи індивідуальний підхід?"

 

2. Самостійна робота 5: Розробіть алгоритм створення нейропсихологічної реабілітаційної програми для дитини з певним порушенням розвитку (наприклад, дислексія, алалія, дизартрія, дисграфія тощо). Алгоритм повинен включати наступні аспекти:

1.            Аналіз вихідних даних:

o             Оцінка рівня розвитку дитини та наявних порушень (включаючи використання відповідних діагностичних інструментів).

o             Визначення сильних та слабких сторін дитини, оцінка її потенціалу для подальшого розвитку.

2.            Види та напрямки корекційно-розвиваючої роботи:

o             Складіть перелік основних видів корекційної роботи (наприклад, мовленнєві вправи, когнітивні тренінги, ігрова терапія) та визначте їхні цілі.

o             Опишіть можливі напрямки роботи (покращення комунікативних навичок, корекція поведінки, розвиток когнітивних функцій тощо).

3.            Алгоритм розробки реабілітаційної програми:

o             Розробіть покроковий алгоритм створення програми, включаючи етапи постановки цілей, вибору методів, складання плану занять, оцінки ефективності та коригування програми.

4.            Презентація реабілітаційної програми:

o             Підготуйте коротку презентацію (до 5 слайдів), що містить основні етапи розробки програми, цілі, методи та очікувані результати.

Форма подання:

Презентація у форматі слайдів з візуалізацією алгоритму та описом основних видів корекційної роботи. Підготуйте також короткий текстовий опис (до 300 слів), що пояснює логіку та послідовність створення програми.

1. Дискусія – 5 балів.

Аргументованість позиції (1 бал)

Активна участь у дебатах (1 бал)

Критичне мислення (1 бал)

Комунікативні навички (1 бал)

Співпраця в команді (1 бал)

 

2. Самостійна робота 5 – 6 балів.1.            Точність та обґрунтованість аналізу вихідних даних (1 бал).

2.            Відповідність видів корекційно-розвиваючої роботи до специфіки порушення (1 бал).

3.            Логічність та послідовність алгоритму розробки програми (2 бали).

4.            Якість та зрозумілість презентації (1 бал).

5.            Креативність і оригінальність у поданні матеріалу (1 бал).

11


Last modified: Wednesday, 4 September 2024, 8:13 PM