План семінарського заняття №5
Семінарське заняття №5 |
1. Дискусія – 5 балів. 2. Самостійна робота 6 – 6 балів. Логопедичне заняття для відновлення
мовлення дорослих |
1. Дискусія. "Ефективність нейропсихологічних методів корекції мовленнєвих порушень: діти vs дорослі" 2. Самостійна робота 6: Розробіть логопедичне заняття для відновлення усного або писемного мовлення у осіб з розладами мовлення дорослого або похилого віку (порушення на вибір студента: афазія, дисграфія, дислексія тощо). Заняття має включати використання нейрокорекційних вправ для стимуляції мовних функцій та когнітивного розвитку. Форма подання: Вимоги до завдання: 1. Вибір порушення та постановка цілей: Оберіть конкретне порушення мовлення (наприклад, моторна афазія, сенсорна афазія, дисграфія) і сформулюйте конкретні цілі заняття (наприклад, покращення артикуляції, розуміння мовлення, підвищення рівня розуміння прочитаного тощо). 2. Розробка плану заняття: -Створіть покроковий план заняття (до 45 хвилин), що включає різні етапи: розминка, основна частина, завершення. -Опишіть кожен етап, вказуючи вправи та методи, що будуть використовуватись, а також тривалість кожного етапу. 3. Використання нейрокорекційних вправ: -Включіть мінімум 3 нейрокорекційні вправи, спрямовані на стимуляцію відповідних мовних функцій та когнітивних процесів (наприклад, вправи на відновлення пам'яті, уваги, координації, мовлення). -Опишіть кожну вправу, її мету, спосіб виконання, необхідні матеріали та очікувані результати. 4. Оцінка ефективності заняття: -Розробіть критерії оцінювання ефективності заняття для кожної цілі (наприклад, покращення вимови на 20%, збільшення кількості зрозумілих слів, зниження кількості граматичних помилок). |
1. Дискусія – 5 балів. Аргументованість позиції (1 бал) Активна участь у дебатах (1 бал) Критичне мислення (1 бал) Комунікативні навички (1 бал) Співпраця в команді (1 бал)
2. Самостійна робота 6– 6 балів: -Точність вибору порушення та постановка цілей (1 бал). -Логічність і послідовність плану заняття (1 бал). -Відповідність нейрокорекційних вправ обраним цілям (2 бали). -Чіткість та зрозумілість опису вправ (1 бал). -Якість критеріїв оцінювання ефективності заняття (1 бал).
|
11 |