Перелік питань курсу до заліку

  • Що таке нейропсихологія, та які її основні розділи?
  • Які є витоки розвитку нейропсихології?
  • Що таке нейролінгвістика, і яке місце займає мовленнєва функція в структурі психіки?
  • Які складові частини мовленнєвих актів можна виділити?
  • Яка роль відділів мозку в організації мовлення?
  • Яка функція великих півкуль мозку у мовленнєвому акті?
  • Яку роль відіграють підкіркові структури в процесі мовлення?
  • Яка роль полів кори головного мозку у породженні мовлення?
  • Що таке провідникові шляхи мозку, і яке їх значення для мовлення?
  • У чому полягає неврологічна база мовлення за Миколою Олександровичем Бернштейном?
  • Який підхід до розвитку мовлення використовують у нейропсихології та нейролінгвістиці?
  • Які основні етапи розвитку мовлення виділяють, та як вони впливають на мовленнєві навички?
  • Які порушення мовлення можуть виникати у дітей, і як їх класифікують?
  • Що таке дизартрія та алалії, і яка їх нейролінгвістична концепція?
  • Які характеристики та причини мають дислексії та дисграфії?
  • Які є основні особливості мовлення при психо-мовленнєвому розвитку, розладах аутистичного спектру та дитячих неврозах?
  • Які особливості мовлення при білінгвізмі?
  • Які форми афазії існують, та яка їх нейролінгвістична класифікація?
  • Які основні причини порушення мовлення у дорослих?
  • Які особливості мовлення при психічних захворюваннях та деменції?
  • Які принципи та зміст нейропсихологічної діагностики?
  • Які методи нейропсихологічної діагностики існують?
  • Як проводиться аналіз порушень емоційно-особистісної сфери та свідомості при локальних ураженнях мозку?
  • Яка структура та схема нейропсихологічного заключення?
  • Які загальні тенденції існують у корекційному навчанні мовленнєвих порушень у дітей?
  • Які підходи використовуються у нейропсихологічній корекції при алалії?
  • Які методи корекції мовлення використовуються при дислалії, дислексії, дисграфії та заїканні?
  • Які види та напрямки корекційно-розвиваючої роботи застосовуються у дітей із затримкою мовленнєвого розвитку?
  • Як розробляється алгоритм нейропсихологічної реабілітаційної програми?
  • Які загальні тенденції існують у відновлювальному навчанні мовленнєвих порушень у дорослих?
  • Які методи нейрореабілітації когнітивних порушень застосовуються у дорослих?

  • Modifié le: Wednesday 4 September 2024, 20:17