Перелік питань курсу до заліку
Що таке нейропсихологія, та які її основні розділи?Які є витоки розвитку нейропсихології?Що таке нейролінгвістика, і яке місце займає мовленнєва функція в структурі психіки?Які складові частини мовленнєвих актів можна виділити?Яка роль відділів мозку в організації мовлення?Яка функція великих півкуль мозку у мовленнєвому акті?Яку роль відіграють підкіркові структури в процесі мовлення?Яка роль полів кори головного мозку у породженні мовлення?Що таке провідникові шляхи мозку, і яке їх значення для мовлення?У чому полягає неврологічна база мовлення за Миколою Олександровичем Бернштейном?Який підхід до розвитку мовлення використовують у нейропсихології та нейролінгвістиці?Які основні етапи розвитку мовлення виділяють, та як вони впливають на мовленнєві навички?Які порушення мовлення можуть виникати у дітей, і як їх класифікують?Що таке дизартрія та алалії, і яка їх нейролінгвістична концепція?Які характеристики та причини мають дислексії та дисграфії?Які є основні особливості мовлення при психо-мовленнєвому розвитку, розладах аутистичного спектру та дитячих неврозах?Які особливості мовлення при білінгвізмі?Які форми афазії існують, та яка їх нейролінгвістична класифікація?Які основні причини порушення мовлення у дорослих?Які особливості мовлення при психічних захворюваннях та деменції?Які принципи та зміст нейропсихологічної діагностики?Які методи нейропсихологічної діагностики існують?Як проводиться аналіз порушень емоційно-особистісної сфери та свідомості при локальних ураженнях мозку?Яка структура та схема нейропсихологічного заключення?Які загальні тенденції існують у корекційному навчанні мовленнєвих порушень у дітей?Які підходи використовуються у нейропсихологічній корекції при алалії?Які методи корекції мовлення використовуються при дислалії, дислексії, дисграфії та заїканні?Які види та напрямки корекційно-розвиваючої роботи застосовуються у дітей із затримкою мовленнєвого розвитку?Як розробляється алгоритм нейропсихологічної реабілітаційної програми?Які загальні тенденції існують у відновлювальному навчанні мовленнєвих порушень у дорослих?Які методи нейрореабілітації когнітивних порушень застосовуються у дорослих? Последнее изменение: Wednesday, 4 September 2024, 20:17