Питання для підготовки до підсумкового контролю

1. Поняття психокорекції: предмет, цілі, завдання.
2. Подібність та відмінності психокорекції та психотерапії.
3. Об’єкти психокорекції.
4. Види психокорекції.
5. Моделі психокорекційної роботи
6. Елементи психокорекційної ситуації.
7. Принципи психокорекційної роботи.
8. Цілі психокорекції, правила формулювання цілей.
9. Поняття психокоеркційної програми, умови складання.
10. Психокорекційний комплекс: етапи психокорекційного процесу.
11. Основні вимоги до складання психокорекційних програм.
12. Умови, які впливають на ефективність корекційної роботи.
13. Поняття ефективності корекційного впливу.
14. Фактори, які впливають на ефективність психокорекції.
15. Основні компоненти професійної готовності до корекційної діяльності.
16. Характеристика індивідуальної психокорекції.
17. Переваги та недоліки індивідуальної психокорекції.
18. Характеристика групової психокорекції.
19. Показання та протипоказання до здійснення групової психокорекції.
20. Модель ефективного професіонала в сфері групової роботи.
21. Теоретична підготовка ведучого психокорекційної групи;
22. Практична підготовка ведучого психокорекційної групи;
23. Особистісна готовність ведучого психокорекційної групи.
24. Ролі ведучого й стилі керівництва групою.
25. Психокорекційний вплив групи: терапевтичні фактори.
26. Історія розвитку гештальтпідходу до психокорекційної роботи.
27. Основні теоретичні поняття, які лежать в основі психокорекційної роботи в гештальтпідході (фігура і фон, усвідомлення і зосередженість на теперішньому, функції захисту, зрілість і відповідальність).
28. Поведінка і стиль керування ведучого в гештальт-групах;
29. Основні процедури, які використовуються в гештальорієнтованій психокорекції.
30. Джерела й історія розвитку транзактного аналізу в психокорекції, основні теоретичні поняття (субособистість, Его-стани, аналіз ігор, транзакції, поглажувания, основні життєві позиції, життєвий сценарій).
31. Поведінка й стиль керівництва ведучого в групах транзактного аналізу.
32. Основні процедури, застосовувані в транзактному аналізі.
33. Історія розвитку психодрами, основні теоретичні поняття психодрами (рольова гра, спонтанність, теле, катарсис, інсайт).
34. Поведінка й стиль ведучого в психодрамі.
35. Основні процедури, що застосовуються в психодрамі.
36. Основні теоретичні поняття тілесної терапії (енергія, м'язовий затиск, м'язовий панцир, ґрунт під ногами, броня характеру).
37. Особливості терапевтичних відносин, поведінка й стиль ведучого в тілесно-орієнтованих групах.
38. Основні процедури та прийоми, які застосовуються в тілесно-орієнтованій психокорекції.
39. Можливості тілесно-орієнтованого підходу в груповій роботі.
40. Основні теоретичні поняття екзистенціальної терапії («экзистенція», «інтенціональність» свідомості, «буття», «автентичність», «екзистенціальний вакуум», «екзистенціальна тривога», «ноогенний невроз»).
41. Особливості поведінки й стиль керівництва ведучого в екзистенціально орієнтованих групах;
42. Основні процедури й техніки, які застосовуються в екзистенціально орієнтованій психокорекції.
43. Джерела й історія розвитку когнітивно-поведінкової психокорекції. Основні теоретичні поняття (стимул, реакція, підкріплення, переробка інформації, базисні переконання, автоматичні думки, дисфункціональні когнітивні схеми, когнітивні помилки).
44. Особливості поведінки й стиль керівництва ведучого в когнітивно-поведінковій психокорекції.
45. Основні процедури й техніки, застосовувані в когнітивно-поведінковій психокорекції.
46. Джерела й історія розвитку нейролінгвістичного програмування. Основні теоретичні поняття й принципи НЛП (візуалізація, репрезентативні системи.);
47. Особливості поведінки й стиль керівництва ведучого в НЛП;
48. Основні процедури й техніки, застосовувані в НЛП;
49. Етичні аспекти використання НЛП-технологій.
50. Історія розвитку кататимно-імагінативної терапії. Основні теоретичні поняття символодрамы (мотив, образ, робота зі сновидіннями, імагінації ).
51. Особливості поведінки й стиль керівництва ведучого в символодрамі.
52. Основні процедури й техніки, застосовувані в кататимно-імагінативній терапії.
53. Історія розвитку арт-терапії; Основні теоретичні поняття й терапевтичні механізми арт-терапії.
54. Поведінка й функції ведучого в арт-терапевтичних групах.
55. Основні процедури й техніки, застосовувані в арт-терапії.
56. Психокорекційні функції казки.
57. Особливості використання казкотерапії з дорослими й дітьми в груповій роботі.
58. Основні прийоми роботи з казкою.
59. Можливості казкотерапії в психокорекційній роботі.
60. Історія виникнення й розвитку ігротерапії.
61. Корекційні механізми ігротерапії.
62. Форми й види ігротерапії.
63. Особливості використання ігротерапії в дитячому віці.
64. Психокорекційні можливості ігротерапії.
65. Особливості індивідуальної психокорекції А. Адлера.
66. Клієнт-центрований підхід у психокорекції.
67. Ігротерапія та її застосування у психокорекційній практиці.
68. Арттерапія як метод практичної психокорекції.
69. Особливості застосування психогімнастики у психокорекційній роботі.
70. Методи поведінкової корекції.
71. Групова дискусія як метод групової психокорекції.
72. Особливості психокорекційної діяльності у дитячих дошкільних закладах.
73. Психогімнастика як психокорекційний метод.
74. Застосування лялькотерапії у психокорекційній роботі.

Ultime modifiche: Thursday, 10 October 2024, 10:16