Л6. Гра як форма корекційно-розвивальної роботи.

План

  1. Ігрова діяльність дітей.
  2. Теорії сучасної наукової інтерпретації ігрової діяльності (Л.Артемова, Р. Жуковська, Т. Маркова, Н. Михайленко, Е.Костяшкін, Б.Кобзар, О.Огородніков, К.Агафонова, Л.Веденісова, Р.Зіміна, В.Чубенко та ін.
  3.  Онтогенез гри, значення та вили ігор.
  4. Структура ігрової діяльності дітей як системного явища.

Основні поняття:

Гра, маніпулювання, предметна діяльність, символізм, ігрові вміння, ігрові інтереси, драматизації, режисерська гра, рольова гра, сюжетна гра, квест, розвага, дидактична гра.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Modifié le: Wednesday 16 October 2024, 17:10