Л6. Гра як форма корекційно-розвивальної роботи.
План
- Ігрова діяльність дітей.
- Теорії сучасної наукової інтерпретації ігрової діяльності (Л.Артемова, Р. Жуковська, Т. Маркова, Н. Михайленко, Е.Костяшкін, Б.Кобзар, О.Огородніков, К.Агафонова, Л.Веденісова, Р.Зіміна, В.Чубенко та ін.
- Онтогенез гри, значення та вили ігор.
- Структура ігрової діяльності дітей як системного явища.
Основні поняття:
Гра, маніпулювання, предметна діяльність, символізм, ігрові вміння, ігрові інтереси, драматизації, режисерська гра, рольова гра, сюжетна гра, квест, розвага, дидактична гра.ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Остання зміна: Wednesday 16 October 2024 17:10 PM