Л7. Навчальна діяльність як одна з форм учіння.

План:

1. Поняття про учіння.

2. Ознаки навчальної діяльності

2. Піраміда навчання. 

3. Способи оволодіння досвідом – внутрішній (гностична діяльність, вторинне учіння) та зовнішній (предметні дії, первинне учіння) 

3. Труднощі у навчанні, її причини та запобігання.

4. Причини та прояви особливостей навчальної діяльності дітей з ООП.

5. Психогігієна навчання.

Основні поняття:

Учіння, мотивація, знання, уміння, навики, компетентності, здібності, 

задатки, інтерес, навчальність, психогігієна, гігієна, труднощі у 

навчанні,адаптація, модифікація, дисграфія, дискалькулія, дислексія.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Последнее изменение: Wednesday, 16 October 2024, 17:35