Л7. Навчальна діяльність як одна з форм учіння.
План:
1. Поняття про учіння.
2. Ознаки навчальної діяльності
2. Піраміда навчання.
3. Способи оволодіння досвідом – внутрішній (гностична діяльність, вторинне учіння) та зовнішній (предметні дії, первинне учіння)
3. Труднощі у навчанні, її причини та запобігання.
4. Причини та прояви особливостей навчальної діяльності дітей з ООП.
5. Психогігієна навчання.
Основні поняття:
Учіння, мотивація, знання, уміння, навики, компетентності, здібності,
задатки, інтерес, навчальність, психогігієна, гігієна, труднощі у
навчанні,адаптація, модифікація, дисграфія, дискалькулія, дислексія.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Последнее изменение: Wednesday, 16 October 2024, 17:35