Система накопичення балів
Оцінювання
Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцентка, кандидатка історичних наук
Факультет: Соціології та управління
Кафедра: Політології
Планові показники дисципліни
|
Семестр вивчення |
Кредити ЄКТС |
Академ. години |
Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю |
Підсумковий контроль |
|||
|
ЗМ 1 |
ЗМ 2 |
ЗМ 3 |
ЗМ 4 |
Залік |
|||
|
5 |
3 |
90 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
|
Кількість аудиторних годин |
|
20 год.- лекції |
6 год.- лекції |
4 год.- лекції |
4 год.- лекції |
6 год.- лекції |
|
Система накопичення балів та оцінювання
за результатами навчальної роботи студентів
В межах кожного змістового модулю студент має можливість набрати 15 балів:
- за теоретичні знання (виконання поточних тестових завдань);
- за виконання індивідуальних завдань.
Накопичення балів відбувається в період вивчення змістових модулів.
Критерії оцінювання тестових завдань:
- тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді.
- кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 1 бал, неправильна – 0 балів.
Критерії оцінювання індивідуальних завдань: max 5 балів. Критерії оцінювання кожного виду завдання розміщені у відповідних розділах дисципліни в Moodle.
Критерії оцінювання есе (0-5 балів):
- 5 балів – повне розкриття теми, висловлювання власних думок, логічність, послідовність, висока аргументованість відповіді, наявність висновків, відсутність фактологічних і граматичних помилок;
- 3-4 бали – недостатньо повне розкриття теми, нечітка авторська позиція, недостатня аргументованість відповіді, відсутність окремих структурних частин роботи, наявність поодиноких фактологічних або граматичних помилок;
- 1-2 бали – поверхове розкриття теми, відсутність чітких аргументів авторської позиції, непослідовний виклад матеріалу, суттєве недотримання вимог до оформлення роботи, велика кількість фактологічних та граматичних помилок;
- 0 балів – повна невідповідність темі завдання, плагіат.
Конкретні вимоги до виконання та оцінювання есе розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle.
Критерії оцінювання презентації (0-5 балів):
- 5 балів – повне розкриття теми, логічність, послідовність, структурованість тексту, наявність доречних і якісних ілюстрацій, дотримання вимог щодо оформлення, відсутність фактологічних і граматичних помилок;
- 3-4 бали – недостатньо повне розкриття теми, відсутність окремих структурних частин роботи, недостатня структурованість тексту, нечітке дотримання вимог щодо оформлення, наявність поодиноких фактологічних або граматичних помилок;
- 1-2 бали – поверхове розкриття теми, непослідовний виклад матеріалу, переважання неструктурованого тексту, суттєве недотримання вимог до оформлення роботи, велика кількість фактологічних та граматичних помилок;
- 0 балів – повна невідповідність темі завдання, плагіат.
Конкретні вимоги до виконання та оцінювання презентацій розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle.
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі заліку з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Максимальна кількість балів за залік – 40.
Розподіл балів, які студенти отримують на заліку
|
№ п/п |
Вид завдання |
Коефіцієнт |
Кількість завдань |
Результат |
|
1. |
Теоретичне завдання: тести |
1 |
30 |
30 |
|
2. |
Практичне завдання |
10 |
1 |
10 |
|
Підсумковий бал |
40 |
|||
Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами поточних контрольних заходів та заліку.
Система накопичення балів за результатами контрольних заходів
|
Вид контролю |
Секція |
Форми роботи |
Кількість балів |
|
Поточний контроль |
ЗМ1 |
Завдання (есе) |
5 |
|
|
Контрольне тестування |
10 |
|
|
|
Разом |
15 |
|
|
ЗМ2 |
Завдання (есе або презентація) |
5 |
|
|
|
Контрольне тестування |
10 |
|
|
|
Разом |
15 |
|
|
ЗМ3 |
Завдання (порівняльний аналіз або презентація) |
5 |
|
|
|
Контрольне тестування |
10 |
|
|
|
Разом |
15 |
|
|
ЗМ4 |
Завдання (інфографіка) |
5 |
|
|
|
Контрольне тестування |
10 |
|
|
|
Разом |
15 |
|
|
Разом за ЗМ |
|
60 |
|
|
Підсумковий контроль |
Залік |
Підсумкове тестування |
30 |
|
|
Завдання (коментування вислову) |
10 |
|
|
|
Разом |
40 |
|
|
РАЗОМ |
|
|
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
|
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
|
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
|
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
|
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
|
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
||