Система накопичення балів
Оцінювання
Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцентка, кандидатка історичних наук
Факультет: Соціології та управління
Кафедра: Політології
Планові показники дисципліни
| 
 Семестр вивчення  | 
 Кредити ЄКТС  | 
 Академ. години  | 
 Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю  | 
 Підсумковий контроль  | 
|||
| 
 ЗМ 1  | 
 ЗМ 2  | 
 ЗМ 3  | 
 ЗМ 4  | 
 Залік  | 
|||
| 
 5  | 
 3  | 
 90  | 
 3  | 
 3  | 
 3  | 
 3  | 
 1  | 
| 
 Кількість аудиторних годин  | 
 
  | 
 20 год.- лекції  | 
 6 год.- лекції  | 
 4 год.- лекції  | 
 4 год.- лекції  | 
 6 год.- лекції  | 
 
  | 
Система накопичення балів та оцінювання
за результатами навчальної роботи студентів
В межах кожного змістового модулю студент має можливість набрати 15 балів:
- за теоретичні знання (виконання поточних тестових завдань);
 - за виконання індивідуальних завдань.
 
Накопичення балів відбувається в період вивчення змістових модулів.
Критерії оцінювання тестових завдань:
- тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді.
- кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 1 бал, неправильна – 0 балів.
Критерії оцінювання індивідуальних завдань: max 5 балів. Критерії оцінювання кожного виду завдання розміщені у відповідних розділах дисципліни в Moodle.
Критерії оцінювання есе (0-5 балів):
- 5 балів – повне розкриття теми, висловлювання власних думок, логічність, послідовність, висока аргументованість відповіді, наявність висновків, відсутність фактологічних і граматичних помилок;
- 3-4 бали – недостатньо повне розкриття теми, нечітка авторська позиція, недостатня аргументованість відповіді, відсутність окремих структурних частин роботи, наявність поодиноких фактологічних або граматичних помилок;
- 1-2 бали – поверхове розкриття теми, відсутність чітких аргументів авторської позиції, непослідовний виклад матеріалу, суттєве недотримання вимог до оформлення роботи, велика кількість фактологічних та граматичних помилок;
- 0 балів – повна невідповідність темі завдання, плагіат.
Конкретні вимоги до виконання та оцінювання есе розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle.
Критерії оцінювання презентації (0-5 балів):
- 5 балів – повне розкриття теми, логічність, послідовність, структурованість тексту, наявність доречних і якісних ілюстрацій, дотримання вимог щодо оформлення, відсутність фактологічних і граматичних помилок;
- 3-4 бали – недостатньо повне розкриття теми, відсутність окремих структурних частин роботи, недостатня структурованість тексту, нечітке дотримання вимог щодо оформлення, наявність поодиноких фактологічних або граматичних помилок;
- 1-2 бали – поверхове розкриття теми, непослідовний виклад матеріалу, переважання неструктурованого тексту, суттєве недотримання вимог до оформлення роботи, велика кількість фактологічних та граматичних помилок;
- 0 балів – повна невідповідність темі завдання, плагіат.
Конкретні вимоги до виконання та оцінювання презентацій розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle.
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі заліку з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Максимальна кількість балів за залік – 40.
Розподіл балів, які студенти отримують на заліку
| 
 № п/п  | 
 Вид завдання  | 
 Коефіцієнт  | 
 Кількість завдань  | 
 Результат  | 
| 
 1.  | 
 Теоретичне завдання: тести  | 
 1  | 
 30  | 
 30  | 
| 
 2.  | 
 Практичне завдання  | 
 10  | 
 1  | 
 10  | 
| 
 Підсумковий бал  | 
 40  | 
|||
Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами поточних контрольних заходів та заліку.
Система накопичення балів за результатами контрольних заходів
| 
 Вид контролю  | 
 Секція  | 
 Форми роботи  | 
 Кількість балів  | 
| 
 Поточний контроль  | 
 ЗМ1  | 
 Завдання (есе)  | 
 5  | 
| 
 
  | 
 Контрольне тестування  | 
 10  | 
|
| 
 
  | 
 Разом  | 
 15  | 
|
| 
 ЗМ2  | 
 Завдання (есе або презентація)  | 
 5  | 
|
| 
 
  | 
 Контрольне тестування  | 
 10  | 
|
| 
 
  | 
 Разом  | 
 15  | 
|
| 
 ЗМ3  | 
 Завдання (порівняльний аналіз або презентація)  | 
 5  | 
|
| 
 
  | 
 Контрольне тестування  | 
 10  | 
|
| 
 
  | 
 Разом  | 
 15  | 
|
| 
 ЗМ4  | 
 Завдання (інфографіка)  | 
 5  | 
|
| 
 
  | 
 Контрольне тестування  | 
 10  | 
|
| 
 
  | 
 Разом  | 
 15  | 
|
| 
 Разом за ЗМ  | 
 
  | 
 60  | 
|
| 
 Підсумковий контроль  | 
 Залік  | 
 Підсумкове тестування  | 
 30  | 
| 
 
  | 
 Завдання (коментування вислову)  | 
 10  | 
|
| 
 
  | 
 Разом  | 
 40  | 
|
| 
 РАЗОМ  | 
 
  | 
 
  | 
 100  | 
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS | 
За шкалоюуніверситету  | 
За національною шкалою | 
|
Екзамен | 
Залік | 
||
| 
 A  | 
 90 – 100 (відмінно)  | 
5 (відмінно) | 
Зараховано | 
| 
 B  | 
 85 – 89 (дуже добре)  | 
 4 (добре)  | 
|
| 
 C  | 
 75 – 84 (добре)  | 
||
| 
 D  | 
 70 – 74 (задовільно)  | 
 3 (задовільно)  | 
|
| 
 E  | 
 60 – 69 (достатньо)  | 
||
| 
 FX  | 
 35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)  | 
 2 (незадовільно)  | 
 Не зараховано  | 
| 
 F  | 
 1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)  | 
||