Рекомендована література

Основна:
1. Анатомія та фізіологія дитини: навч. посібник / Чернівецький націон. ун-т ім. Ю.Федьковича / Г.І. Мардар (уклад.). Чернівці: Рута, 2002. 176 с.

2. Галецька І.І. Основи нейропсихології. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2003.317 с.

3. Князєв В., Рубель Н. Альбом для нейропсихологічного обстеження дітей та підлітків. Київ, 2019. 246 с.

4. Чабан О. С., Гуменюк М.М., Вербенко В.А. Нейропсихологія. Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига, 2008. 92 с.

5. Luria A.R. The Working Brain: An Introduction To Neuropsychology. Basic Books. 400p.

 

Додаткова:

1. Годдард Блайт Саллі Оцінка нейромоторної готовності до навчання. Діагностичні тести рівня розвитку від ІНФП та шкільна корекційна програма. Харків: Вид-во «Ранок», 2023. 96 с.

2. Дегтяренко Т.В., Павлова Н.В. Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку. Наука і освіта. 2016. № 8. С. 30-37.

3. Кобинець Я. Не хоче чи не може? Нейропсихологія для молодшої школи. Інтернет-видання «Освіта. UA». 2021. URL: https://osvita.ua/school/method/85217/

4. Лопатинська Н. Нейростимуляційні технології у логопедичній практиці з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення International Journal of Innovative Technologies in Social Science. 2020. (3(24). С. 3-11.

5. Макарчук М. Ю., Куценко Т. В., Кравченко В. І., Данилов С. А. Психофізіологія: навчальний посібник. Київ: ООО «Інтерсервіс», 2011. 329 с.

6. Маруненко І. М., Неведомська Є.О., Волковська Г.І. Анатомія, фізіологія, еволюція нервової системи: навчальний посібник. Київ: «Центр учбової літератури», 2013. 184 с. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/86920807.pdf

7. Нагорна О.Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник. Рівне, 2016. 141 с.

8. Неттер Ф. Атлас анатомії людини. Київ: ВСВ «Медицина», 2020.736 с. 9. Пашковський В.М. Нейропсихологія: навч. посіб. для студ. вищ. мед. закл. Освіти IV рівня акредитації, які навч. за спец. 7.110110 "Медична психологія". Чернівці : БДМУ, 2008. 212 с. 23

10. Свааб Д.Ф. Наш творчий мозок. Харків: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. 463 с.

11. Сіґел Д., Брайсон Т. Секрети мозку. 12 стратегій розвитку дитини. Київ : Наш формат,2017. 192с.

12. Шеремет М. К. Процюк Р. Г. Функціональна асиметрія головного мозку. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Соціально-педагогічна. 2012. Вип. 19 (1). С. 292-301. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19%281%29__34

13. Шеремет М. К., Коломієць Ю. В. Нейропсихологічні засади формування мовлення у дітей із ТПМ. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. 2012. Вип. 3. С. 384-393. 14. Petrides M. Neuroanatomy of language regions of the human brain. Language in our brain: the origins of a uniquely human capacity / Angela D. Friederici ; foreword by Noam Chomsky. Academic Press, 2013. 300 р.

15. Seikel J. A., Drumright D. G., King D. W. Anatomy & physiology for speech, language, and hearing. Cengage Learning, 2015. 832 р.

16. Павлова Н. В. Доцільність використання звукових нейромодуляцій в практиці ранньої корекції тяжких порушень мовлення у дошкільнят. Збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки)». Кам’янець-Подільський: «ПП Медобори-2006», 2016. Вип. 7. T.1. С. 302–316.

Інформаційні ресурси

1.    Галущенко В.І. Впровадження кінезіотерапевтичних вправ у реабілітаційно-комплексній роботі з дітьми. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/7823/Galushenko.pdf?sequence=1

2.    ГАМК – спосіб залишатись людиною. URL: https://uanp.org.ua/gamk-sposib-zalyshatyslyudynoyu/

3.    Нова теорія роботи мозку. URL: https://uanp.org.ua/nova-teoriya-roboty-mozku/

4.    Правда про те, коли ми відчуваємо біль. URL: https://uanp.org.ua/pravda-pro-te-koly-myvidchuvayemo-bil/

5.    Про нервову систему. Послідовно та спочатку. Українська асоціація Нейропсихології. URL: https://uanp.org.ua/pro-nervovu-systemu-poslidovno-ta-spochatku/

6.    Просто повтори ще раз – порушення фонематичного слуху. Українська асоціація Нейропсихології. URL: https://uanp.org.ua/prosto-povtori-shhe-raz-porushennya-fonematichnogo-sluhu/

7.    Просто про складне: функції нервової системи та концепція аллостазу. Українська асоціація Нейропсихології. URL: https://uanp.org.ua/prosto-pro-skladne-funktsi-ns-ta-kontseptsiya-allostazu/

8.    Словник нейроспеціаліста. Українська асоціація Нейропсихології. URL: https://uanp.org.ua/slovnyk-nejrospetsialista/

9.    What is a neuropsychologist and neuropsychological testing. URL: http://www.associatesinneuropsychology.com/what-is-neuropsychologist-and-neuropsyc hologicaltesting

10. Gupta S. What Is a Learning Disability? Kids' Mental Health. 2022. URL: https://www.verywellmind.com/learning-disabilities-types-causes-symptoms-and-treatm ent-6386232

Ресурси для неформальної та інформальної освіти

1.    «Клінічна нейропсихологія: дитяча та доросла» Дистанційний курс. URL: https://online.neuropsychology.com.ua/

2.    «Комплексна нейропсихологічна допомога дітям». URL: https://training.academy/en/offer/konferenciya-kompleksna-neiropsixologicna-dopomoga -dityam

3.    Нейропсихологія 24. URL: https://training.academy/uk/offer/top-10-videozapisiv-neiropsixologiya

4.    Онлайн-курс ED-ERA «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» Модуль 5 «Нейропсихологія» (з подальшим розробленням проєкту). URL: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-EDERA-OSVITORIA+ST101 +st101/about


Zuletzt geändert: Wednesday, 6. November 2024, 14:42