Практичне заняття 3. Сучасний етап розвитку ПР-агенцій.
1.ПР-діяльність як індустрія в різних країнах світу, її споживачі.
2.Становлення ПР_агенцій як професійних організацій в 90-х роках XX ст. в Україні.
3.Підвищення значущості ПР-агенцій на сучасному етапі розвитку вітчизняного інформаційного ринку.
4.Види діяльності ПР-агенцій.
5.Переваги і недоліки діяльності ПР-агенцій у світі і в Україні.
Література:
1. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и public relations. Программы-консультанты. – СПб.: Бизнес-пресса, 2007. – 406с.
2. Емельянов С. Теория и практика связей с общественностью. Вводный курс. – СПб.: Питер, 2006. – 240с.
3. Кондратьев Э.В. Связи с общественностью. Практикум. – М.: Академический проект / Трикса, 2006. – 192с.
4. Кондратьев Э.В., Абрамов Р.Н. Связи с общественностью. – М.: Академический проект, 2007 – 432с.
5. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз.Учебное пособие. - М.: Рефл-бук / К.: Ваклер, 2000. - 528с.
6. Кочеткова А.В., Филиппов В.Н., Скворцов Я.Л., Тарасов А.С. Теория и практика связей с общественностью. – СПб.: Питер, 2006. – 240с.
7. Кузнецов В.Ф. Связи с общественностью. Теория и технологии. – М.: Аспект Пресс, 2005. – 300с.
8. Маслова В.М. Связи с общественностью в управлении персоналом. – М.: Вузовский учебник, 2007. – 176с.
9. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз – средство социальной коммуникации. – Киев: Дакор, 2002. – 506с.
10. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. – М.: Рефл-Бук /Ваклер, 2005. – 640с.