Методичні вказівки

Методичні вказівки до курсу "Корекційна психопедагогіка"

Мета курсу – сформувати у студентів знання про психопедагогічні підходи до корекційної роботи, навчити застосовувати сучасні методики в роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби.

Форма навчання: лекції, семінари, практичні заняття, самостійна робота.

Основні методи навчання:

  • Інтерактивні лекції – розгляд теоретичних основ з активним залученням студентів.
  • Практичні завдання – аналіз кейсів, розробка корекційних програм, моделювання занять.
  • Робота в групах – обговорення реальних випадків, розробка стратегій психопедагогічного супроводу.
  • Аналіз наукових джерел – реферування та обговорення сучасних досліджень.
  • Самостійна робота – підготовка есе, презентацій, практичних завдань.

Критерії оцінювання:

  • Активність на заняттях – 10%
  • Виконання практичних завдань – 30%
  • Самостійні роботи та аналіз кейсів – 20%
  • Підсумковий контроль (тестування/захист проекту) – 40%

Очікувані результати:
Студенти зможуть:

  • аналізувати психолого-педагогічні особливості дітей з порушеннями розвитку;
  • розробляти та впроваджувати корекційні програми;
  • ефективно співпрацювати з батьками та фахівцями для забезпечення комплексного супроводу дітей.

Остання зміна: Thursday 13 March 2025 11:10 AM