Методичні вказівки
Методичні вказівки до курсу "Корекційна психопедагогіка"
Мета курсу – сформувати у студентів знання про психопедагогічні підходи до корекційної роботи, навчити застосовувати сучасні методики в роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
Форма навчання: лекції, семінари, практичні заняття, самостійна робота.
Основні методи навчання:
- Інтерактивні лекції – розгляд теоретичних основ з активним залученням студентів.
- Практичні завдання – аналіз кейсів, розробка корекційних програм, моделювання занять.
- Робота в групах – обговорення реальних випадків, розробка стратегій психопедагогічного супроводу.
- Аналіз наукових джерел – реферування та обговорення сучасних досліджень.
- Самостійна робота – підготовка есе, презентацій, практичних завдань.
Критерії оцінювання:
- Активність на заняттях – 10%
- Виконання практичних завдань – 30%
- Самостійні роботи та аналіз кейсів – 20%
- Підсумковий контроль (тестування/захист проекту) – 40%
Очікувані результати:
Студенти зможуть:
- аналізувати психолого-педагогічні особливості дітей з порушеннями розвитку;
- розробляти та впроваджувати корекційні програми;
- ефективно співпрацювати з батьками та фахівцями для забезпечення комплексного супроводу дітей.
Остання зміна: Thursday 13 March 2025 11:10 AM