Методи досягнення запланованих освітньою програмою компетентностей і результатів навчання
Методи досягнення запланованих освітньою програмою компетентностей і результатів навчання
|
КОМПЕТЕНТНОСТІ/ результати навчання |
Методи навчання |
Форми і методи оцінювання |
|
1 |
2 |
3 |
|
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК-1). - Знання й розуміння предметної області та професійної діяльності (ЗК-3). - Здатність формулювати проблеми математично та в символьній формі з метою спрощення їхнього аналізу й розв’язання (СК-1). - Здатність подавати математичні міркування та висновки з них у формі, придатній для цільової аудиторії, а також аналізувати та обговорювати математичні міркування інших осіб, залучених до розв’язання тієї самої задачі (СК-2). - Здатність здійснювати міркування та виокремлювати ланцюжки міркувань у математичних доведеннях на базі аксіоматичного підходу, а також розташовувати їх у логічну послідовність, у тому числі відрізняти основні ідеї від деталей і технічних викладок (СК-3).. - Здатність конструювати формальні доведення з аксіом та постулатів і відрізняти правдоподібні аргументи від формально бездоганних (СК-4). - Здатність до кількісного мислення.(СК-5) |
- Інтегральні методи; - словесні методи викладення матеріалу на лекціях; - навчальні дискусії; - проблемне викладання, пошукове, дослідницьке; - самостійна робота студентів; - контроль, самоконтроль і корекція, самокорекція при виконанні робіт поточного, підсумкового контролю, індивідуальних завдань; - методи комунікації на заняттях, при захисті виконаних робіт; - методи колективної роботи під час практичних занять; - створення проблемних ситуацій з подальшим їх самостійному або колективному вирішенні; - практичні методи: досліди, вправи, навчальна праця; - індуктивні та дедуктивні методи; - репродуктивні та точні методи; - проблемно-пошукові методи.
|
- Теоретичне тестування за змістовими модулями; - опитування на аудиторних заняттях. |
|
- Здатність до аналізу математичних структур, у тому числі до оцінювання обґрунтованості й ефективності використовуваних математичних підходів (СК-8). |
- Дослідницький метод спрямований на залучення студентів до самостійного розв'язання задач; - метод проблемного викладу навчального матеріалу і створення проблемних ситуацій; - стимулювання до генерації оригінальних ідей при розв’язанні теоретичних і практичних задач. |
Виконання самостійних і контрольних робіт. |
|
- - Знати принципи modus ponens (правило виведення логічних висловлювань) та modus tollens (доведення від супротивного) і використовувати умови, формулювання, висновки, доведення та наслідки математичних тверджень (РН-3). - Розуміти фундаментальну математику на рівні, необхідному для досягнення інших вимог освітньої програми (РН-4). - Розв’язувати задачі придатними математичними методами, перевіряти умови виконання математичних тверджень, коректно переносити умови та твердження на нові класи об’єктів, знаходити й аналізувати відповідності між поставленою задачею й відомими моделями (РН-10). - Розв’язувати конкретні математичні задачі, які сформульовано у формалізованому вигляді; здійснювати базові перетворення математичних моделей (РН-11). - Розв’язувати типові задачі математичного аналізу, алгебри, диференціальних та інтегральних рівнянь, оптимізації за допомогою чисельних методів (РН-21). |
- Інтегральні методи; - пояснювально-ілюстративний метод; - репродуктивний метод; - частково-пошуковий (евристичний); - мозковий штурм; - навчальні дискусії; - створення проблемних ситуацій - самостійна робота студентів; - контроль, самоконтроль і корекція, самокорекція - аналіз та синтез; - практичні методи; - активні методи навчання: послідовна й цілеспрямована постановка перед студентами завдань, розв'язуючи які вони активно засвоюють нові знання і отримують вміння і навички. |
Виконання самостійних і контрольних робіт. Виконання індивідуальних практичних розрахункових завдань (ІПРЗ) та їх захист. Підсумковий контроль (екзамен) |
Всі зазначені вище методи навчання і контрольні заходи спрямовані на набуття інтегральної компетентності: здатність розв’язувати складні задачі та практичні проблеми у математиці або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів математики, статистики й комп’ютерних технологій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.