Методи досягнення запланованих освітньою програмою компетентностей і результатів навчання

 

КОМПЕТЕНТНОСТІ/

результати навчання

Методи навчання 

Форми і методи оцінювання

 

1

2

3

-       Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК-1).

-       Знання й розуміння предметної області та професійної діяльності (ЗК-3).

-       Здатність формулювати проблеми математично та в символьній формі з метою спрощення їхнього аналізу й розв’язання (СК-1).

-       Здатність подавати математичні міркування та висновки з них у формі, придатній для цільової аудиторії, а також аналізувати та обговорювати математичні міркування інших осіб, залучених до розв’язання тієї самої задачі (СК-2).

-       Здатність здійснювати міркування та виокремлювати ланцюжки міркувань у математичних доведеннях на базі аксіоматичного підходу, а також розташовувати їх у логічну послідовність, у тому числі відрізняти основні ідеї від деталей і технічних викладок (СК-3)..

-       Здатність конструювати формальні доведення з аксіом та постулатів і відрізняти правдоподібні аргументи від формально бездоганних (СК-4).

-       Здатність до кількісного мислення.(СК-5)

-          Інтегральні методи;

-        словесні методи викладення матеріалу на лекціях;

-        навчальні дискусії;

-          проблемне викладання, пошукове, дослідницьке;

-          самостійна робота студентів;

-          контроль, самоконтроль і корекція, самокорекція при виконанні робіт поточного, підсумкового контролю,   індивідуальних завдань;

-        методи комунікації на заняттях, при захисті виконаних робіт;

-        методи колективної роботи під час практичних занять;

-        створення проблемних ситуацій з подальшим їх самостійному або колективному  вирішенні;

-          практичні методи: досліди, вправи, навчальна праця;

-          індуктивні та дедуктивні методи;

-          репродуктивні та точні методи;

-          проблемно-пошукові методи.

 

-            Теоретичне тестування за змістовими модулями;

-            опитування на аудиторних заняттях.

-   Здатність до аналізу математичних структур, у тому числі до оцінювання обґрунтованості й ефективності використовуваних математичних підходів (СК-8).

-       Дослідницький метод спрямований на залучення студентів до самостійного розв'язання задач;

-         метод проблемного викладу навчального матеріалу і створення проблемних ситуацій;

-       стимулювання до генерації оригінальних ідей при розв’язанні теоретичних і практичних задач.

Виконання самостійних і контрольних робіт.

-   Знати принципи modus ponens (правило виведення логічних висловлювань) та modus tollens (доведення від супротивного) і використовувати умови, формулювання, висновки, доведення та наслідки математичних тверджень  (РН-3).

-   Розуміти фундаментальну математику на рівні, необхідному для досягнення інших вимог освітньої програми (РН-4).

-  Розв’язувати задачі придатними математичними методами, перевіряти умови виконання математичних тверджень, коректно переносити умови та твердження на нові класи об’єктів, знаходити й аналізувати відповідності між поставленою задачею й відомими моделями (РН-10).

- Розв’язувати конкретні математичні задачі, які сформульовано у формалізованому вигляді; здійснювати базові перетворення математичних моделей (РН-11).

Розв’язувати типові задачі математичного аналізу, алгебри, диференціальних та інтегральних рівнянь, оптимізації за допомогою чисельних методів (РН-21).

-       Інтегральні методи;

-    пояснювально-ілюстративний метод;

-    репродуктивний метод;

-    частково-пошуковий (евристичний);

-       мозковий штурм;

-        навчальні дискусії;

-        створення проблемних ситуацій

-          самостійна робота студентів;

-        контроль, самоконтроль і корекція, самокорекція

-       аналіз та синтез;

-       практичні методи;

-    активні методи навчання: послідовна й цілеспрямована постановка перед студентами завдань, розв'язуючи які вони активно засвоюють нові знання і отримують вміння і навички.

Виконання самостійних і контрольних робіт.

Виконання індивідуальних практичних розрахункових завдань (ІПРЗ) та їх захист.

Підсумковий контроль (екзамен)

Всі зазначені вище методи навчання і контрольні заходи спрямовані на набуття інтегральної компетентності: здатність розв’язувати складні задачі та практичні проблеми у математиці або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів математики, статистики й комп’ютерних технологій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Ultime modifiche: mercoledì, 1 ottobre 2025, 14:47