1.        Мороз О. С. Основи бізнесу : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Менеджмент" освітньо- професійної програми "Промисловий менеджмент". Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2021. 372 с. URL : http://ebooks.znu.edu.ua/files/ZII/metodychky/2021/0046776.docx

2.        Варналій        З.         С.        Основи           підприємницької діяльності            : підручник.       URL: https://westudents.com.ua/knigi/164-osnovi-pdprimnitsko-dyalnost-varnaly- zs.html

3.        Мороз О. С. Основи менеджменту : нав.-метод. посіб. Запоріжжя : ЗДІА, 2011. 75с.

4.        Основи бізнесу : підручник /під ред. В. В. Дорофієнка, В. М. Гончарова, В.В. Воронкової. Донецьк : Купріянов В.С., 2010. 644 с.

5.        Донець Л. І., Романенко Н. Г. Основи підприємництва : навч. посіб. Київ : Центр навчальної літератури, 2006. 320 с.

6.        Ємець О. І. Основи підприємництва : навч. посіб. Івано-Франківськ : Лілея– НВ,    2012.                 147      с.         URL:   https://ktipe.pnu.edu.ua/wp- content/uploads/sites/62/2020/04/Основи-підприємництва-навчальний- посібник.pdf

7.        Волков В. В., Корнійчук В. П., Хом'як К. Д. Стратегічний підприємницький менеджмент. Київ: Знання, 2006. 240 с.

8.         Довгань Л. Є., Каракай Ю. В., Артеменко Л. П. Стратегічне управління : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2011. 440 с.

9.        Ілляшенко С. М. Інноваційний менеджмент : підручник. Суми : Університетська книга, 2010. 334 с.

10.    Клівець П. Г. Стратегія підприємства : навч. посіб. Київ : Академвидав, 2007. 320 с. 7. Ковтун О. І. Стратегія підприємства : навч. посіб. Львів : Новий Світ-2000, 2013. 324 с.

11.    Польшаков В. І. Інвестиційний менеджмент : навч. посіб. для студентів вузів рек. МОНУ. Київ : Кондор, 2009.172

12.    Венгер О. М. Розробка стратегії сталого розвитку промислового підприємства. Управління сталим розвитком промислового підприємства: теорія і практика / За загальною редакцією Воронкова В. Г., Метеленко Н. Г. Запоріжжя: Гельветика.  2021 C. 197-242. 

13.    Венгер О. М. Формування клієнтоорієнтованого підходу в управлінні підприємством як складною самоорганізованою системою. Промисловий потенціал складних соціально-економічних систем цифрового суспільства: макро-, мезо-та мікрорівень / За загальною редакцією Воронкова В. Г., Метеленко Н. Г. Запоріжжя: “Гельветика”.  2022 C. 147-194.   URL: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/bitstream/12345/7043/1/0049552.pdf. 

14.    Венгер О. М. Формування системи маркетингу в промисловості в умовах цифрової трансформаціЇ. В кн.: Цифрова трансформація промислового менеджменту: теорія і практика / За загальною редакцією Воронкова В. Г., Метеленко Н. Г. Львів: Торунь : Liha-Pres. 2023 C. 111-172. URL: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/bitstream/12345/13677/1/0054482.pdf.

15.    Types of Business Models Examples. Marketing91: website. https://www.marketing91.com/23- types-of-business-models

16.    Jeffery N. Stakeholder Engagement: A Road Map to Meaningful Engagement. #2 in the Doughty Centre ‘How to do Corporate Responsibility’ Series. Doughty Centre, Cranfield School of Management. 2009. 48 p. URL: https://www.fundacionseres.org/lists/informes/attachments/1118/stakeholder%20engagement.p df

17.    Lewinson M. Business management system – definition and functional groups. MyManagementGuide. URL:: http://www.mymanagementguide.com/businessmanagementsystem-bms-definition-and-functional-groups

Last modified: Monday, 10 November 2025, 10:20 AM