Рекомендована література
1. Мороз О. С. Основи бізнесу : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Менеджмент" освітньо- професійної програми "Промисловий менеджмент". Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2021. 372 с. URL : http://ebooks.znu.edu.ua/files/ZII/metodychky/2021/0046776.docx
2. Варналій З. С. Основи підприємницької діяльності : підручник. URL: https://westudents.com.ua/knigi/164-osnovi-pdprimnitsko-dyalnost-varnaly- zs.html
3. Мороз О. С. Основи менеджменту : нав.-метод. посіб. Запоріжжя : ЗДІА, 2011. 75с.
4. Основи бізнесу : підручник /під ред. В. В. Дорофієнка, В. М. Гончарова, В.В. Воронкової. Донецьк : Купріянов В.С., 2010. 644 с.
5. Донець Л. І., Романенко Н. Г. Основи підприємництва : навч. посіб. Київ : Центр навчальної літератури, 2006. 320 с.
6. Ємець О. І. Основи підприємництва : навч. посіб. Івано-Франківськ : Лілея– НВ, 2012. – 147 с. URL: https://ktipe.pnu.edu.ua/wp- content/uploads/sites/62/2020/04/Основи-підприємництва-навчальний- посібник.pdf
7. Волков В. В., Корнійчук В. П., Хом'як К. Д. Стратегічний підприємницький менеджмент. Київ: Знання, 2006. 240 с.
8. Довгань Л. Є., Каракай Ю. В., Артеменко Л. П. Стратегічне управління : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2011. 440 с.
9. Ілляшенко С. М. Інноваційний менеджмент : підручник. Суми : Університетська книга, 2010. 334 с.
10. Клівець П. Г. Стратегія підприємства : навч. посіб. Київ : Академвидав, 2007. 320 с. 7. Ковтун О. І. Стратегія підприємства : навч. посіб. Львів : Новий Світ-2000, 2013. 324 с.
11. Польшаков В. І. Інвестиційний менеджмент : навч. посіб. для студентів вузів рек. МОНУ. Київ : Кондор, 2009.172
12. Венгер О. М. Розробка стратегії сталого розвитку промислового підприємства. Управління сталим розвитком промислового підприємства: теорія і практика / За загальною редакцією Воронкова В. Г., Метеленко Н. Г. Запоріжжя: Гельветика. 2021 C. 197-242.
13. Венгер О. М. Формування клієнтоорієнтованого підходу в управлінні підприємством як складною самоорганізованою системою. Промисловий потенціал складних соціально-економічних систем цифрового суспільства: макро-, мезо-та мікрорівень / За загальною редакцією Воронкова В. Г., Метеленко Н. Г. Запоріжжя: “Гельветика”. 2022 C. 147-194. URL: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/bitstream/12345/7043/1/0049552.pdf.
14. Венгер О. М. Формування системи маркетингу в промисловості в умовах цифрової трансформаціЇ. В кн.: Цифрова трансформація промислового менеджменту: теорія і практика / За загальною редакцією Воронкова В. Г., Метеленко Н. Г. Львів: Торунь : Liha-Pres. 2023 C. 111-172. URL: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/bitstream/12345/13677/1/0054482.pdf.
15. Types of Business Models Examples. Marketing91: website. https://www.marketing91.com/23- types-of-business-models
16. Jeffery N. Stakeholder Engagement: A Road Map to Meaningful Engagement. #2 in the Doughty Centre ‘How to do Corporate Responsibility’ Series. Doughty Centre, Cranfield School of Management. 2009. 48 p. URL: https://www.fundacionseres.org/lists/informes/attachments/1118/stakeholder%20engagement.p df
17. Lewinson M. Business management system – definition and functional groups. MyManagementGuide. URL:: http://www.mymanagementguide.com/businessmanagementsystem-bms-definition-and-functional-groups