Освітній процес за заочною формою здобуття освіти в ЗНУ здійснюється поетапно протягом поточного навчального семестру та передбачає поєднання аудиторної роботи (під час настановної сесії) з елементами технологій дистанційного навчання (під час самонавчання - самостійної роботи із систематичного опрацювання теоретичних питань та виконання завдань з практичної підготовки з використанням навчально-методичного контенту, розміщеного на інформаційній платформі Moodle в СЕЗН ЗНУ), базується на нових дидактичних можливостях інформаційних технологій і сучасних навчальних засобів (засоби Zoom-конференцій тощо).

На першому етапі під час аудиторних занять відбувається отримання студентом бази знань і методики для самостійного засвоєння навчальної інформації та формування умінь (настановна сесія згідно з графіком освітнього процесу ЗНУ на поточний навчальний рік).

На другому етапі студент самостійно засвоює навчальний матеріал, виконує заплановані індивідуальні завдання, користується консультаційною підтримкою з боку викладача навчальної дисципліни, зокрема з використанням визначених способів зв’язку, періодично звітує про їх виконання у форматі встановлених поточних контролів через персональний аккаунт у профілі цієї дисципліни в СЕЗН ЗНУ Moodle та після позитивного відгуку викладача захищає у передбачений спосіб (на контактному аудиторному занятті та/або на консультації). Якщо відгук має критичні зауваження з боку викладача, то робота з відповідними коментарями повертається здобувачеві на доопрацювання.

Поточний контроль:

̶ рівень теоретичної складової сформованих у здобувача результатів навчання перевіряється з використанням технологій дистанційного навчання у форматі тестування через персональний аккаунт у профілі цієї дисципліни в СЕЗН ЗНУ Moodle та передбачає проходження здобувачем в асинхронному режимі тестів Т 1, Т 2, Т 3, кожен з яких оцінюється в діапазоні 0-4 бали за описаною вище в таблиці шкалою; разом зараховується здобувачеві від 8 до 12 балів з урахуванням його результату тестування;

̶ рівень теоретико-практичної складової сформованих у здобувача результатів навчання перевіряється у форматі захисту домашньої контрольної роботи, що містить виконані практичні завдання ПЗ 1.1, ПЗ 2.1, ПЗ 2.2, , ПЗ 3.1, кожне з яких оцінюється в діапазоні 0-12 балів за описаною вище в таблиці шкалою; разом за домашню контрольну роботу зараховується здобувачеві від 40 до 48 балів з урахуванням описаних вище критеріїв оцінювання. Домашня контрольна робота вважається зарахованою здобувачеві, якщо йому зараховано не менше п’яти із семи практичних завдань, бали за які підсумовуються і він отримує за них не менше 40 балів, інакше – робота не зараховується та з відповідними коментарями повертається здобувачеві на доопрацювання, а її бальна оцінка дорівнює 0 (нуль) балів.

На третьому етапі здійснюється підсумковий семестровий контроль у формі екзамену. Вимоги до проведення екзамену та критерії оцінювання екзаменаційних завдань для здобувачів денної та заочної форм навчання аналогічні.

Остання зміна: середу 5 листопада 2025 13:18 PM