Рівень опанування студентом компетентностей при вивченні дисципліни «Аналіз та прогнозування глобальних процесів» може бути відображений у наступній таксономічній піраміді:


- де оцінка підвищується по шкалі від простого (базового) рівня до рівня найвищої складності. Рівні піраміди відповідають наступним навичкам:

1)    Запам’ятовування – просте відтворення фактів, понять та базових концепцій;

2)    Розуміння – вміння пояснити ідеї та концепції. Показником може слугувати короткий виклад матеріалу, який містить його опис, класифікацію, пояснення тощо;

3)    Застосування – використання інформації у конкретних умовах і нових ситуаціях. Ви маєте продемонструвати вміння пояснювати засвоєні теоретичні концепції на конкретних прикладах;

4)    Аналіз та синтез – встановлення зв’язків між ідеями а також вміння комбінувати елементи щоб одержати ціле з новими системними властивостями. Результатом може стати повідомлення, план дій, нова схема тощо;

5)    Оцінка – вміння обґрунтувати власну позицію або рішення. Показником є аргументи, представлені під час дискусії з проблемного питання;

6)    Створення – вироблення нового або оригінального продукту. Цей рівень «увінчує» собою всі попередні та виражається у написанні есе із поставленої проблеми.

 

За роботу на практичних заняттях  ви отримуєте бальні оцінки, сума яких визначає вашу загальну оцінку за аудиторну роботу. Для підвищення рейтингового балу рекомендується виконати індивідуальне завдання, що полягає у створенні індивідуального або групового проекту.

 

Зверніть увагу!!!

Одержання мінімальної оцінки (35 балів) за аудиторну роботу є обов’язковою умовою допуску до заліку з дисципліни

 

 

Робота на практичних заняттях оцінюється:

а) 5 рівень таксономічної піраміди – 5 балів;

б) 4 рівень таксономічної піраміди – 4 бали;

в) 3 рівень таксономічної піраміди – 3 бали;

г) 2 рівень таксономічної піраміди – 2 бали;

д) 1 рівень таксономічної піраміди – 1 бал.

Самостійна робота оцінюється до 5 балів.

Остання зміна: понеділок 15 березня 2021 01:26 AM