Критерії оцінювання та система накопичення балів
|
№ змістового модуля |
Вид поточного контрольного заходу |
Зміст поточного контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1 |
Підготовка до семінару, усна відповідь |
Війна як об’єкт дослідження в історії політичної та філософської думки Особливості військово-політичної думки давнього Китаю. Війна як об’єкт дослідження в епоху Античності (Платон, Арістотель). Війна та військове мистецтво в концепції Н. Макіавеллі.
|
5 балів – чітка повна змістовна відповідь на питання, представлення авторської позиції. 4 бали – змістовна відповідь на питання, аргументованість відповіді. 3 бали – все вище перелічене, але при відсутності авторської позиції; 2 бали – змістовне доповнення. 1 бал – поверховий виклад матеріалу; 0 балів – відсутність відповіді |
5 |
|
Написання аргументованого есе |
Проблеми співвідношення війни та миру |
Аргументоване есе складається з таких структурних елементів: вступу, де студент декларує власну точку зору на проблему, поставлену у заголовку есе; щонайменше трьох аргументів на користь власної точки зору;. висновку, де попередні результати синтезуються та інтегруються у більш глобальний контекст |
5 |
|
|
Усього за ЗМ 1 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
2 |
Підготовка до семінару, усна відповідь
|
Поняття та функції військової політики. Проблема визначення військової політики та її функціональних атрибутів. Європейська безпекова і оборонна політика та Україна
|
5 балів – чітка повна змістовна відповідь на питання, представлення авторської позиції. 4 бали – змістовна відповідь на питання, аргументованість відповіді. 3 бали – все вище перелічене, але при відсутності авторської позиції; 2 бали – змістовне доповнення. 1 бал – поверховий виклад матеріалу; 0 балів – відсутність відповіді |
5 |
|
Написання аргументованого есе |
Військова політика в умовах сучасної політичної дійсності |
Аргументоване есе складається з таких структурних елементів: вступу, де студент декларує власну точку зору на проблему, поставлену у заголовку есе; щонайменше трьох аргументів на користь власної точки зору;. висновку, де попередні результати синтезуються та інтегруються у більш глобальний контекст |
5 |
|
|
Усього за ЗМ 2 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
3 |
Підготовка до семінару, усна відповідь |
Військова політика США. Військова політика Німеччини, Військова політика Великобританії. Військова політика Франції |
5 балів – чітка повна змістовна відповідь на питання, представлення авторської позиції. 4 бали – змістовна відповідь на питання, аргументованість відповіді. 3 бали – все вище перелічене, але при відсутності авторської позиції; 2 бали – змістовне доповнення. 1 бал – поверховий виклад матеріалу; 0 балів – відсутність відповіді |
5 |
|
|
Написання аргументованого есе |
Загрози національним інтересам України в умовах сучасних глобальних викликів |
Аргументоване есе складається з таких структурних елементів: вступу, де студент декларує власну точку зору на проблему, поставлену у заголовку есе; щонайменше трьох аргументів на користь власної точки зору;. висновку, де попередні результати синтезуються та інтегруються у більш глобальний контекст. |
5 |
|
Усього за ЗМ 3 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
4 |
Підготовка до семінару, усна відповідь |
Поняття та функції воєнної політики України Армія як суб’єкт реалізації військової політики держави. Європейська безпекова і оборонна політика та Україна |
5 балів – чітка повна змістовна відповідь на питання, представлення авторської позиції. 4 бали – змістовна відповідь на питання, аргументованість відповіді. 3 бали – все вище перелічене, але при відсутності авторської позиції; 2 бали – змістовне доповнення. 1 бал – поверховий виклад матеріалу; 0 балів – відсутність відповіді |
5 |
|
|
Написання аргументованого есе |
Особливості гібридної війни в Україні |
Аргументоване есе складається з таких структурних елементів: вступу, де студент декларує власну точку зору на проблему, поставлену у заголовку есе; щонайменше трьох аргументів на користь власної точки зору; висновку, де попередні результати синтезуються та інтегруються у більш глобальний контекст |
5 |
|
Усього за ЗМ 4 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
5 |
Підготовка до семінару, усна відповідь |
Історія виникнення і формування НАТО. Передумови виникнення НАТО. Стратегічні концепції Альянсу. Трансформація діяльності НАТО
|
5 балів – чітка повна змістовна відповідь на питання, представлення авторської позиції. 4 бали – змістовна відповідь на питання, аргументованість відповіді. 3 бали – все вище перелічене, але при відсутності авторської позиції; 2 бали – змістовне доповнення. 1 бал – поверховий виклад матеріалу; 0 балів – відсутність відповіді |
5 |
|
|
Написання аргументованого есе |
Основні напрям військово-політичного співробітництва Україна-НАТО |
Аргументоване есе складається з таких структурних елементів: вступу, де студент декларує власну точку зору на проблему, поставлену у заголовку есе; щонайменше трьох аргументів на користь власної точки зору; висновку, де попередні результати синтезуються та інтегруються у більш глобальний контекст |
5 |
|
Усього за ЗМ 5 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
6 |
Підготовка до семінару, усна відповідь |
Визначення поняття військово-політичний конфлікт». Сутність управління політич-ними конфліктами. Культурно-цивілізаційні моделі та технології вирішення військово-політичних конфліктів. |
5 балів – чітка повна змістовна відповідь на питання, представлення авторської позиції. 4 бали – змістовна відповідь на питання, аргументованість відповіді. 3 бали – все вище перелічене, але при відсутності авторської позиції; 2 бали – змістовне доповнення. 1 бал – поверховий виклад матеріалу; 0 балів – відсутність відповіді |
5 |
|
|
Написання аргументованого есе |
Основні стратегії управління військово-політичними конфліктами |
Аргументоване есе складається з таких структурних елементів: вступу, де студент декларує власну точку зору на проблему, поставлену у заголовку есе; щонайменше трьох аргументів на користь власної точки зору;. висновку, де попередні результати синтезуються та інтегруються у більш глобальний контекст |
5 |
|
Усього за ЗМ 6 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
Усього за змістові модулі контр. заходів |
12 |
|
|
60 |
|
Форма |
Види підсумкових контрольних заходів |
Зміст підсумкового контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Залік |
Усна відповідь на питання |
1. Проблеми війни та миру в історії політичної думки. 2. Методологічні основи політологічного підходу до аналізу війни. Політично-правові ознаки війни. Соціально-політичні фактори, ризики та виклики безпеці держав фундаментального і ситуативного характеру. 3. Основні форми соціального насильства. Воєнно-політичний конфлікт. Інтервенція. Основні види тероризму. 4. Поняття миру. Взаємозв'язок війни і миру як протилежних станів соціально-політичного буття. Діалектичність переходу з одного стану в інший. 5. Політика як сфера суспільної діяльності та суб'єктивної активності. Типи та різновиди політики. 6. Поняття та функції військової політики. 7. Проблема визначення воєнної політики та її атрибутів. 8. Європейська безпекова і оборонна політика та Україна. 9. Воєнна доктрина - джерело офіційної військової політики держави. 10. Стратегія «непрямих дій» - домінування політичних аспектів над насильницькими способами воєнної політики. 11. Превентивні воєнно-політичні стратегії. 12. Поняття та напрями реалізації державно-військової політики США. 13. Поняття та складові державно-військової політики Німеччини. 14. Напрями реалізації державно-військової політики Франції. 15. Поняття та складові державно-військової політики України. 16. Основні напрями діяльності НАТО. 17. Технології вирішення військово-політичних конфліктів. |
Кількість питань, на які надано повну змістовну відповідь (1 питання – 5 балів) – усього 4 питання 5 балів – відповідь логічна, повна й аргументована 4 бали – відповідь логічна й послідовна, але окремі аспекти не розкриті 3 бали – відповідь послідовна, але студент недостатньо орієнтується в матеріалі 1-2 бали – неточні визначення понять |
20 |
|
Практичне завдання – індивідуальне дослідницьке завдання |
Визначити масштаб участі збройних сил (обрати державу самостійно) у миротворчих місіях/операціях ООН чи НАТО |
Наявність всіх складових та логіка в презентації матеріалу – 20-15 балів Відсутність декількох складових – 15-10 балів Відсутність декількох складових або не відповідність змісту – 10 -5 балів Не розкрито зміст та не всі складові – 5-1 бали |
20 |
|
|
Усього за підсумковий семестровий контроль |
|
40 |
||