Критерії оцінювання ("Творчі роботи з української мови")
Розподіл балів, які отримують студенти
30 балів – засвоєння теоретичної бази (тестові завдання за теоретичним матеріалом практичного заняття, ведення опорного конспекту (та ін.);
30 балів – набуття практичних вмінь і навичок (завдання практичного змісту, що подаються до планів на практичне заняття, написання самостійної роботи на занятті за темою);
20 балів – індивідуальне завдання; доповідь або презентація, що студент виконує самостійно для повторення та узагальнення навчального матеріалу – 10 балів. Конспектування наукових праць – 10 балів. Саме такий вид роботи дозволяє систематизувати знання студентів і перевірити вміння розкрити тему.
20 балів – залік як форма підсумкового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу з навчальної дисципліни та на підставі результатів виконання ним певних видів робіт на практичних, семінарських заняттях, самостійної та індивідуальної роботи. Студент автоматично отримує залікову оцінку у випадку, якщо під час своєї роботи протягом семестру він набрав мінімально необхідну суму в 60 балів. У випадку, якщо такий студент виявить бажання складати залік, оцінка нараховується йому відповідно до продемонстрованих на заліку знань. Залік з дисципліни «Мовленнєві засади НЛП» проходить у формі усного опитування, яке передбачає два теоретичних питання – 20 балів (за повну усну відповідь).
Усний контроль у вигляді індивідуального та фронтального опитування.
За усну відповідь на занятті студент може отримати максимум 3 бали. За доповнення та участь в обговоренні питань – максимум 1 бали.
За самостійну роботу на занятті – максимум 3 бали
Письмовий контроль у вигляді контрольних робіт оцінюється в максимум 6 балів, поточне тестування за кожною темою – максимум 2 балів.
|
Вид контрольного заходу / кількість контрольних заходів / кількість балів |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
|
1 |
Підготовка та презентація одного з теоретичних питань плану заняття |
10 |
2 |
20 |
|
2 |
Якісна підготовка практичного завдання до плану заняття |
10 |
2 |
20 |
|
3 |
Контрольне тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу І |
4 |
6 |
12 |
|
4 |
Контрольне тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу ІІ |
2 |
6 |
12 |
|
5 |
Підсумковий контроль - екзамен |
Індивідуальне завдання 1.доповідь або презентація 2. конспект |
2 |
20 |
20 |
Залік |
20 |
20 |
|||
Усього |
18 |
|
100 |
1. Усне опитування – 3 бали.
- 3 бали ставиться, якщо студент: ґрунтовно і повно викладає матеріал; виявляє повне розуміння матеріалу, обґрунтовує свої думки, застосовує знання на практиці, відповідь відзначається багатством словникового запасу, точністю використання;
- 2 бали ставиться, якщо студент, висвітлюючи питання, дає відповідь, що задовольняє ті ж попередні вимоги, але допускає деякі помилки, які сам виправляє, та поодинокі недоліки в послідовності викладу матеріалу;
– 1 бал ставиться, якщо студент виявляє знання і розуміння основних положень теми, але викладає матеріал не досить повно і допускає фактичні неточності і помилки у формуванні відповіді; не вміє глибоко і переконливо обґрунтовувати свої думки і відчуває труднощі під час добору прикладів; має незначний словниковий запас.
2. Поточне тематичне тестування – 2 бала.
– 2 бали ставиться, якщо студент виконав завдання без жодної помилки;
– 1,5 бала ставиться, якщо студент допустив 1- 2 помилки;
– 1 бал ставиться, якщо студент допустив 3-4 помилки;
– 0,5 бала ставиться , якщо студент допустив 5-6 помилок
3. Контрольне тестування – 6 балів.
- 6 балів ставиться, якщо студент виконав завдання без жодної помилки;
- 5 балів ставиться, якщо студент допустив 1- 2 помилки;
- 4 бали ставиться, якщо студент допускає 2-3 помилки;
– 3 бали ставиться, якщо студент допустив 3- 4 помилки;
– 2 бали ставиться, якщо студент допустив 4-5 помилки;
– 1 бал ставиться, якщо студент допустив 5-6 помилок.
4. Доповідь або презентація – 10 балів.
- 10 балів ставиться, якщо визначається актуальність теми, мета і завдання даної роботи; характеризується наявна або використана література; формулюються 2-3 питання плану, які повинні розкрити зміст проблеми, історію становлення і сучасний стандартний стан проблеми. Кожне питання повинно закінчуватися чітко сформульованими висновками. Список літератури повинен включати не тільки підручники і посібники, але і монографії та джерела (не менше 2). Список літератури складається з 5-7 джерел. При цитуванні обов'язково вказати джерело і сторінку, на якій поміщено цитату.
5. Перевірка конспектів – 10 балів.
- 10 балів ставиться, якщо конспект являє собою короткий виклад прочитаного матеріалу, доповіді, лекції, статті. Має в основі план і тези або план у тезовій формі, який легко залучити для розкриття фактичного матеріалу. Конспект повинен містити не лише констатуючу, а й аргументуючу частину: приклади, доведення виучуваного матеріалу, власні думки тощо.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюУніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |