Критерії оцінювання ("Творчі роботи з української мови")

Розподіл балів, які отримують студенти

30 балів – засвоєння теоретичної бази (тестові завдання за теоретичним матеріалом практичного заняття, ведення опорного конспекту (та ін.);

30 балів – набуття практичних вмінь і навичок (завдання практичного змісту, що подаються до планів на практичне заняття, написання самостійної роботи на занятті за темою);

20 балів – індивідуальне завдання; доповідь або презентація, що студент виконує самостійно для повторення та узагальнення навчального матеріалу – 10 балів. Конспектування наукових праць – 10 балів. Саме такий вид роботи дозволяє систематизувати знання студентів і перевірити вміння розкрити тему.

20 балів – залік як форма підсумкового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу з навчальної дисципліни та на підставі результатів виконання ним певних видів робіт на практичних, семінарських заняттях, самостійної та індивідуальної роботи. Студент автоматично отримує залікову оцінку у випадку, якщо під час своєї роботи протягом семестру він набрав мінімально необхідну суму в 60 балів. У випадку, якщо такий студент виявить бажання складати залік, оцінка нараховується йому відповідно до продемонстрованих на заліку знань. Залік з дисципліни «Мовленнєві засади НЛП» проходить у формі усного опитування, яке передбачає два теоретичних питання – 20 балів (за повну усну відповідь).

Усний контроль у вигляді індивідуального та фронтального опитування.

За усну відповідь на занятті студент може отримати максимум 3 бали. За доповнення та участь в обговоренні питань – максимум 1 бали.

За самостійну роботу на занятті – максимум 3 бали

Письмовий контроль у вигляді контрольних робіт оцінюється в максимум 6 балів, поточне тестування за кожною темою – максимум 2 балів.

 

 

Вид контрольного заходу / кількість контрольних заходів / кількість балів

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Підготовка та презентація одного з теоретичних питань плану заняття

10

2

20

2

Якісна підготовка практичного завдання до плану заняття

10

2

20

3

Контрольне тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу І

4

6

12

4

Контрольне тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу ІІ

2

6

12

5

Підсумковий контроль - екзамен

Індивідуальне завдання

1.доповідь або презентація

 2. конспект

2

20

20

Залік

20

20

Усього

18

 

100

 

1.      Усне опитування – 3 бали.

-   3 бали ставиться, якщо студент: ґрунтовно і повно викладає матеріал; виявляє повне розуміння матеріалу, обґрунтовує свої думки, застосовує знання на практиці, відповідь відзначається багатством словникового запасу, точністю використання;

-   2 бали ставиться, якщо студент, висвітлюючи питання, дає відповідь, що задовольняє ті ж попередні вимоги, але допускає деякі помилки, які сам виправляє, та поодинокі недоліки в послідовності викладу матеріалу;

1 бал ставиться, якщо студент виявляє знання і розуміння основних положень теми, але викладає матеріал не досить повно і допускає фактичні неточності і помилки у формуванні відповіді; не вміє глибоко і переконливо обґрунтовувати свої думки і відчуває труднощі під час добору прикладів; має незначний словниковий запас.

2.      Поточне тематичне тестування – 2 бала.

2 бали ставиться, якщо студент виконав завдання без жодної помилки;

1,5 бала ставиться, якщо студент допустив 1- 2 помилки;

1 бал ставиться, якщо студент допустив 3-4 помилки;

0,5 бала ставиться , якщо студент допустив 5-6 помилок

3.      Контрольне тестування – 6 балів.

-   6 балів ставиться, якщо студент виконав завдання без жодної помилки;

-   5 балів ставиться, якщо студент допустив 1- 2 помилки;

-   4 бали ставиться, якщо студент допускає 2-3 помилки;

3 бали ставиться, якщо студент допустив 3- 4 помилки;

2 бали ставиться, якщо студент допустив 4-5 помилки;

 – 1 бал ставиться, якщо студент допустив 5-6 помилок.

4.      Доповідь або презентація – 10 балів.

- 10 балів ставиться, якщо визначається актуальність теми, мета і завдання даної роботи; характеризується наявна або використана література; формулюються 2-3 питання плану, які повинні розкрити зміст проблеми, історію становлення і сучасний стандартний стан проблеми. Кожне питання повинно закінчуватися чітко сформульованими висновками. Список літератури повинен включати не тільки підручники і посібники, але і монографії та джерела (не менше 2). Список літератури складається з 5-7 джерел. При цитуванні обов'язково вказати джерело і сторінку, на якій поміщено цитату.

5. Перевірка конспектів – 10 балів.

- 10 балів ставиться, якщо конспект являє собою короткий виклад прочитаного матеріалу, доповіді, лекції, стат­ті. Має в основі план і тези або план у тезовій формі, який легко залучити для розкриття фактичного матеріалу. Конспект повинен містити не лише констатуючу, а й аргументуючу частину: приклади, доведення виучуваного матеріалу, власні думки тощо.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

 Університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

 


Modifié le: Thursday 27 February 2020, 13:20