Система накопичення балів

Види контролю і система накопичення балів

 

Накопичення балів студентами відбувається у період вивчення дисципліни на підставі проведення викладачем двох основних видів контролю: поточного (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу в обсязі певної теми чи окремого розділу) та підсумкового (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу по завершенню курсу).

 

Поточне тестування та самостійна робота

Екзамен

Сума

Розділ 1

Розділ 2

 

40

100

30

30

 

Максимальна кількість балів за результатами поточного контролю складає 60 балів, з яких:

- 30 - за теоретичні знання (доповіді на семінарських/практичних заняттях, проходження поточного електронного тестування);

- 30 - за практичні вміння (проведення діагностичних процедур на семінарських/практичних заняттях, виконання і презентація науково-дослідного завдання).

Допуск до підсумкового контролю - 35 балів.

Максимальна кількість балів за результатами підсумкового контролю (екзамен/залік) складає 40 балів, з яких:

- 20 балів - за теоретичні знання - усна відповідь на екзамені на поставлені питання);

            - 20 балів - за практичні вміння – підготовка і публічна презентація  проекту рішення конкретного практичного завдання на вибір студента у межах проблематики курсу.

 

з/п

Вид контрольного заходу

Кількість

контрольних заходів

Кількість

балів за

1 захід

Усього балів

1

Виконання науково-дослідного завдання: створення проекту дослідження національно-психологічних особливостей народу.

Термін виконання: у межах підготовки до семінарських занять.

1

10 – наявність якісно оформленого  проекту

10

2

Презентація науково-дослідного завдання за обраною темою, робота з літературними джерелами у мережі Інтернет.

Термін виконання: під час проведення семінарських занять.

1

10 - дотримання правил розроблення презентації,критичний аналіз суті та змісту першоджерел.

10

3

Поточні контрольні заходи: усне опитування і обговорення запитань до семінарського заняття, термінологічний диктант, робота у групі.

Термін виконання: під час проведення семінарських занять.

7

5 – повна і вірна відповідь, володіння студентом основними поняттями

24

4

Підсумкове тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу 1.

Термін виконання: упродовж тижня після проведення лекційного заняття з останньої теми Розділу 1 .

1

10 – максимальна кількість правильних відповідей на питання тестового контролю

8

5

Підсумкове тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу 2.

Термін виконання: упродовж тижня після проведення лекційного заняття з останньої теми Розділу 2 .

1

10 – максимальна кількість правильних відповідей на питання тестового контролю

8

6

 

Екзамен

Екзамен (1 теоретична складова). Відповідь на питання екзаменаційного білета для перевірки якості засвоєння теоретичного матеріалу курсу. 

Термін виконання: згідно з розкладом екзаменаційно-залікової сесії.

1

20 - повна і вірна відповідь, володіння студентом основними поняттями, логічність та доказовість висновків, самостійність теоретичних суджень

20

Екзамен (2 практична складова).  Вирішення конкретного практичного завдання у межах проблематики курсу.

Термін виконання: згідно з розкладом екзаменаційно-залікової сесії.

1

20 – демонстрація вміння вирішувати практичні ситуації на творчому рівні

20

Усього

 

 

100


 

Критерії оцінювання роботи на семінарських заняттях:

Оцінка «відмінно» (5 балів):

- свідоме, правильне, глибоке й повне засвоєння і розуміння програмного матеріалу;

- виклад матеріалу впевнений, логічний, лаконічний, аргументований;

- уміння аналізувати відповідні положення, поняття, твердження;

- самостійне, творче застосування знань.

 Оцінка «добре» (4 бали):

- свідоме з незначними помилками та прогалинами засвоєння програмного матеріалу, які студент спроможний виправити після зауважень або за допомогою викладача;

- самостійне репродуктивне застосування знань;

- деякі порушення логіки та послідовності відповіді.

Оцінка «задовільно» (3 бали):

- механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу із великими прогалинами;

- порушення логіки та послідовності відповіді, недостатня самостійність мислення.

- репродуктивне застосування знань за вказівками викладача.

Оцінка «незадовільно»: (0-2 бали):

- відсутність знань, умінь та навичок;

- несвідоме, механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу з великими прогалинами;

- відсутність самостійності, неспроможність виправити помилки при зауваженні чи додаткових запитаннях.

 

Критерії оцінювання індивідуального науково-дослідного завдання:

Оцінка «відмінно» (17-20 балів):

- виклад матеріалу логічний та послідовний;

- самостійне, творче, ініціативне застосування знань;

- поєднання повноти та лаконічності у виконанні завдання;

- відмінна якість оформлення.

 

Оцінка «добре» (12-16 балів):

- виклад матеріалу логічний, послідовний, лаконічний;

- самостійне репродуктивне застосування знань за вказівками викладача;

- старанність і вправність застосування набутих знань;

- добра якість оформлення.

 

Оцінка «задовільно» (6-11 балів):

- механічність, фрагментарність викладу матеріалу;

- порушення логіки та послідовності подання інформації;

- недостатня самостійність мислення;

- задовільна якість оформлення.

 

Оцінка «незадовільно» (0-5 балів):

- відсутність виконання всіх завдань;

- неповне висвітлення матеріалу;

- фрагментарність подання інформації;

- незадовільна якість оформлення.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

                                                                                                55 (відмінно)

                                                                                                ЗЗараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

 


Modifié le: Friday 21 August 2020, 18:39