Система накопичення балів
Види контролю і система накопичення балів
Накопичення балів студентами відбувається у період вивчення дисципліни на підставі проведення викладачем двох основних видів контролю: поточного (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу в обсязі певної теми чи окремого розділу) та підсумкового (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу по завершенню курсу).
Поточне тестування та самостійна робота |
Екзамен |
Сума |
||
Розділ 1 |
Розділ 2 |
|
40 |
100 |
30 |
30 |
Максимальна кількість балів за результатами поточного контролю складає 60 балів, з яких:
- 30 - за теоретичні знання (доповіді на семінарських/практичних заняттях, проходження поточного електронного тестування);
- 30 - за практичні вміння (проведення діагностичних процедур на семінарських/практичних заняттях, виконання і презентація науково-дослідного завдання).
Допуск до підсумкового контролю - 35 балів.
Максимальна кількість балів за результатами підсумкового контролю (екзамен/залік) складає 40 балів, з яких:
- 20 балів - за теоретичні знання - усна відповідь на екзамені на поставлені питання);
- 20 балів - за практичні вміння – підготовка і публічна презентація проекту рішення конкретного практичного завдання на вибір студента у межах проблематики курсу.
№ з/п Вид контрольного заходу Кількість контрольних заходів Кількість балів за 1 захід Усього балів 1 Виконання науково-дослідного завдання: створення проекту дослідження національно-психологічних особливостей народу. Термін виконання: у межах підготовки до семінарських занять. 1 10 – наявність якісно оформленого проекту 10 2 Презентація науково-дослідного завдання за обраною темою, робота з літературними джерелами у мережі Інтернет. Термін виконання: під час проведення семінарських занять. 1 10 - дотримання правил розроблення презентації,критичний аналіз суті та змісту першоджерел. 10 3 Поточні контрольні заходи: усне опитування і обговорення запитань до семінарського заняття, термінологічний диктант, робота у групі. Термін виконання: під час проведення семінарських занять. 7 5 – повна і вірна відповідь, володіння студентом основними поняттями 24 4 Підсумкове тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу 1. Термін виконання: упродовж тижня після проведення лекційного заняття з останньої теми Розділу 1 . 1 10 – максимальна кількість правильних відповідей на питання тестового контролю 8 5 Підсумкове тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу 2. Термін виконання: упродовж тижня після проведення лекційного заняття з останньої теми Розділу 2 . 1 10 – максимальна кількість правильних відповідей на питання тестового контролю 8 6 Екзамен Екзамен (1 теоретична складова). Відповідь на питання екзаменаційного білета для перевірки якості засвоєння теоретичного матеріалу курсу. Термін виконання: згідно з розкладом екзаменаційно-залікової сесії. 1 20 - повна і вірна відповідь, володіння студентом основними поняттями, логічність та доказовість висновків, самостійність теоретичних суджень 20 Екзамен (2 практична складова). Вирішення конкретного практичного завдання у межах проблематики курсу. Термін виконання: згідно з розкладом екзаменаційно-залікової сесії. 1 20 – демонстрація вміння вирішувати практичні ситуації на творчому рівні 20 Усього 100
Критерії оцінювання роботи на семінарських заняттях:
Оцінка «відмінно» (5 балів):
- свідоме, правильне, глибоке й повне засвоєння і розуміння програмного матеріалу;
- виклад матеріалу впевнений, логічний, лаконічний, аргументований;
- уміння аналізувати відповідні положення, поняття, твердження;
- самостійне, творче застосування знань.
Оцінка «добре» (4 бали):
- свідоме з незначними помилками та прогалинами засвоєння програмного матеріалу, які студент спроможний виправити після зауважень або за допомогою викладача;
- самостійне репродуктивне застосування знань;
- деякі порушення логіки та послідовності відповіді.
Оцінка «задовільно» (3 бали):
- механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу із великими прогалинами;
- порушення логіки та послідовності відповіді, недостатня самостійність мислення.
- репродуктивне застосування знань за вказівками викладача.
Оцінка «незадовільно»: (0-2 бали):
- відсутність знань, умінь та навичок;
- несвідоме, механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу з великими прогалинами;
- відсутність самостійності, неспроможність виправити помилки при зауваженні чи додаткових запитаннях.
Критерії оцінювання індивідуального науково-дослідного завдання:
Оцінка «відмінно» (17-20 балів):
- виклад матеріалу логічний та послідовний;
- самостійне, творче, ініціативне застосування знань;
- поєднання повноти та лаконічності у виконанні завдання;
- відмінна якість оформлення.
Оцінка «добре» (12-16 балів):
- виклад матеріалу логічний, послідовний, лаконічний;
- самостійне репродуктивне застосування знань за вказівками викладача;
- старанність і вправність застосування набутих знань;
- добра якість оформлення.
Оцінка «задовільно» (6-11 балів):
- механічність, фрагментарність викладу матеріалу;
- порушення логіки та послідовності подання інформації;
- недостатня самостійність мислення;
- задовільна якість оформлення.
Оцінка «незадовільно» (0-5 балів):
- відсутність виконання всіх завдань;
- неповне висвітлення матеріалу;
- фрагментарність подання інформації;
- незадовільна якість оформлення.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
55 (відмінно) |
ЗЗараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |