Критерії оцінювання

   Види контролю і система накопичення балів

При викладанні курсу використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Біотехнологія фізіологічно активних сполук» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Виконання лабораторної роботи та її захист

Терміни виконання – тиждень після лабораторної роботи

8

2

16

2

Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 1

(Проводиться в письмовому вигляді)

1

0-18

18

3

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)

1

0-4

4

4

Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 2

(Проводиться в письмовому вигляді)

1

0-18

18

5

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 2 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)

1

0-4

4

6

Підсумковий

контроль - екзамен

Індивідуальне практичне завдання

1

15

40

Екзаменаційне випробування у письмовій формі за білетами (проводиться під час сесії)

25

Усього

13

 

100

 

Поточний контроль передбачає проведення лабораторних занять в аудиторії та оцінювання їх виконання. Лабораторне заняття складається з двох частин: перша частина – теоретична, передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу; друга частина, експериментальна, включає виконання лабораторної роботи і оформлення звіту з неї. Лабораторні роботи містять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми розділу. Лабораторна робота має бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну. Оцінка за лабораторне заняття складається наступним чином: 0,5 бала – за виконання домашньої самостійної роботи; 0,5 бала – за володіння теоретичними основами експериментальної роботи; 1 бал – за виконання лабораторної роботи, її оформлення та захист. Можна отримати в кожному розділі 8-16 балів за результати навчальної діяльності під час лабораторного заняття.

Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLЕ. Можна отримати в кожному розділі 0-4 балів.

Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання та проведення екзаменаційного випробування у письмовій формі за білетами, що включають 6 питань: 1-е питання – теоретичне, і 2-е- 4-е питання – тестове практичне завдання, 5-е  питання – розрахункова задача і 6-е питання – окислювально-відновне рівняння реакції; тривалість екзамену 2 академічні години.

Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання оцінюється за наступною шкалою:

 Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього хіміка.

Основна частина (1-8 балів): повнота розкриття питання (1-2 бали); опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1-3 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-3 бали).

Висновки (1-2 бали): уміння формулювати власне ставлення до проблеми, робити аргументовані висновки.

Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).

Підготовка комп’ютерної презентації (1-3 бали). уміння користуватися Інтернет ресурсом (1 бал); підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень (1 бали); слайд-шоу (близько 10 слайдів) (1 бали).

Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом за кожним видом контрольних заходів. Виконання індивідуального практичного завдання оцінюється 0-15 балів.

До складання екзамену допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

 

За шкалою ECTS

За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)


Ultime modifiche: Friday, 10 February 2017, 11:26