Тестове завдання 10
1. Яка категорія осіб з-поміж названих належить за класифікацією ЮНЕСКО до відчужених вразливих груп, що підпадають під інклюзію в її широкому розумінні?
1) діти з бідного середовища
2) діти, які працюють в домашньому господарстві
3) мовні меншини
4) діти з обмеженими можливостями
5) усі категорії належать до інклюзивних
2. «Ціннісна система, що забезпечує виникнення у суспільстві атмосфери доброзичливості, безпеки та прийняття, яка б стимулювала людей до співпраці і взаємодопомоги. Інклюзивна культура сприяє створенню єдиної системи цінностей, що приймається і поділяється усіма» – це:
1) інклюзивна освіта
2) інклюзивне виховання
3) інклюзивна культура
4) міжкультурна комунікація
5) інтеграція
3) Вкажіть на властиві інклюзивній літературі напрямки:
1) література, яка розповідає про осіб з інвалідністю
2) література, яка спрямована на сприйняття особистої різноманітності
3) література для дітей з особливими освітніми потребами
4) усі три варіанти властиві
5) перший і третій варіанти
4. Хто може бути адресатом інклюзивного твору:
1) діти з інвалідністю
2) діти з інвалідністю та їх батьки
3) усі учасники освітнього процесу – діти, батьки, учителі, адміністрація закладів
4) батьки, учителі, адміністрація закладів
5) будь який член суспільства
Н5. а чому має акцентувати увагу інклюзивний твір?
1) на інвалідності героя
2) на особистості героя з інвалідністю
3) на персонажах без інвалідності
4) на покращенні стану здоров’я героя
5) на погіршенні стану здоров’я героя
Bewertungsmethode: Bester Versuch