Тестове завдання 10

1. Яка категорія осіб з-поміж названих належить за класифікацією ЮНЕСКО до відчужених вразливих груп, що підпадають під інклюзію в її широкому розумінні?

1)  діти з бідного середовища

2) діти, які працюють в домашньому господарстві

3) мовні меншини

4) діти з обмеженими можливостями

5)  усі категорії належать до інклюзивних

 

 2. «Ціннісна система, що забезпечує виникнення у суспільстві атмосфери доброзичливості, безпеки та прийняття, яка б стимулювала людей до співпраці і взаємодопомоги. Інклюзивна культура сприяє створенню єдиної системи цінностей, що приймається і поділяється усіма» – це:

1)  інклюзивна освіта

2) інклюзивне виховання

3) інклюзивна культура

4)  міжкультурна комунікація

5) інтеграція

 

 3) Вкажіть на властиві інклюзивній літературі напрямки:

1) література, яка розповідає про осіб з інвалідністю

2)  література, яка спрямована на сприйняття особистої різноманітності

3) література для дітей з особливими освітніми потребами

4) усі три варіанти властиві

5) перший і третій варіанти

 

4. Хто може бути адресатом інклюзивного твору:

1) діти з інвалідністю

2) діти з інвалідністю та їх батьки

3) усі учасники освітнього процесу – діти, батьки, учителі, адміністрація закладів

4) батьки, учителі, адміністрація закладів

5) будь який член суспільства

 

 

Н5. а чому має акцентувати увагу інклюзивний твір?

1) на інвалідності героя

2) на особистості героя з інвалідністю  

3) на персонажах без інвалідності

4) на покращенні стану здоров’я героя

5) на погіршенні стану здоров’я героя

 


Bewertungsmethode: Bester Versuch