Анотація курсу
Курс Арт-терапевтичні технології навчання у вищій школі розраховано на студентів спеціальності освітні, педагогічні науки, освітня програма педагогіка вищої школи
Мета курсу полягає в ознайомленні студентів із арт-терапією та формуванні їх готовності до використання окремих арт-терапевтичних технік у професійній діяльності.
Завдання курсу:
1) надати студентам знання про історію формування, зміст, структуру та функції арт-терапії;
2) сформувати в майбутніх фахівців уміння використовувати арт-терапевтичні методики й техніки в роботі з клієнтами;
3) сприяти розвитку індивідуальних і професійних якостей, необхідних як для ефективного виконання професійних обов’язків, так і для всебічного розвитку особистості майбутнього фахівця.
Реалізація окреслених завдань у процесі вивчення курсу Арт-терапевтичні технології навчання у вищій школі дозволить студентам
знати: поняття й історію виникнення арт-терапії, структуру та функції арт-терапії, сфери застосування арт-терапї, особливості організації групової та індивідуальної арт-терапевтичної роботи, специфіку застосування арт-терапії в роботі з різними категоріями клієнтів, види та форми арт-терапії, вимоги до аналізу продуктів арт-терапевтичної діяльності.
вміти: обґрунтовувати доцільність застосування арт-терапії для вирішення конкретного соціально-педагогічного завдання; оцінювати ресурсні можливості клієнта та оптимально задіяти й розвивати його творчий потенціал за допомогою арт-терапії; застосовувати арт-терапевтичні методики й техніки для самодіагностики та саморегуляції; кваліфіковано й методично правильно користуватися арт-терапевтичним інструментарієм.
засвоїти основні поняття курсу: терапія, арт-терапія, ізотерапія, музикотерапія, казкотерапія, танцювально-рухова терапія, ігрова терапія, фототерапія, візуалізація, уява, творчість, інсталяція, колаж, мандала, сублімація, художня експресія, фасилітуюче середовище, метафора, корекція, розвиток, діагностика, клієнт, ресурсний потенціал, «внутрішня дитина».