ТЕМА 9. КЛАСИФІКАЦІЯ ГРУП КЛІЄНТІВ. ШКАЛА ПОТРЕБ КЛІЄНТІВ

Мета лекційного завдання: ознайомитись із класифікацією груп клієнтів, шкалою потреб і вимогами до обслуговування туристів на різних рівнях.

План

1. Чинники, які впливають на поведінку покупця. Модель поведінки покупця. Культурні характеристики покупця.

2.  Класи обслуговування. Рівні обслуговування турів: «люкс», перший клас, туристичний клас, економічний клас.

3.  Шкала потреб клієнтів. Вимоги до обслуговування туристів на різних рівнях.

Ключові терміни та поняття: споживчий ринок, мотив, споживчі потреби, культура, суспільство, пакет послуг, клас «люкс», перший клас, туристичний клас, економічний клас, туристські потреби.

 


Клацніть Лекция 1 карантин.docx для перегляду файлу