ТЕМА 9. КЛАСИФІКАЦІЯ ГРУП КЛІЄНТІВ. ШКАЛА ПОТРЕБ КЛІЄНТІВ
Мета лекційного завдання: ознайомитись із класифікацією груп клієнтів, шкалою потреб і вимогами до обслуговування туристів на різних рівнях.
План
1. Чинники, які впливають на поведінку покупця. Модель поведінки покупця. Культурні характеристики покупця.
2. Класи обслуговування. Рівні обслуговування турів: «люкс», перший клас, туристичний клас, економічний клас.
3. Шкала потреб клієнтів. Вимоги до обслуговування туристів на різних рівнях.
Ключові терміни та поняття: споживчий ринок, мотив, споживчі потреби, культура, суспільство, пакет послуг, клас «люкс», перший клас, туристичний клас, економічний клас, туристські потреби.
Клацніть Лекция 1 карантин.docx для перегляду файлу