Практичне №6
Закордонні інформаційні агентства.
Заняття № 4
План
1. Провідні інформагенції інших країн. Історія створення і сьогодення.
2. Специфіка розповсюдження інформації. Співпраця з іншими он-лайновими агенціями.
3. Структурні підрозділи та напрямки роботи. Загальна характеристика
надаваних продуктів і послуг.
4. Функціонування найбільших світових інформаційних агентств: Reuters;Аssоciated Press; Аgence France-Press, Deutsche Press Agentur та інші.
5. Інші закордонні інформаційні агентства (агенції країн Західної, Північної, Південної та Східної Європи; інформагентства країн СНД; американські інформагентства; агенції держав Західної, Південно-Східної та Сходу Азії, а також Південої та Центральної Азії тощо).
Методичні рекомендації до самостійної роботи
Для успішної підготовки до практичного заняття необхідно підготувати конспект за рекомендованою літературою, згадати лекційний матеріал, виконати практичне завдання та здійснити перевірку засвоєного матеріалу, відповівши на питання для самоконтролю.
Зверніть увагу, що мережа закордонних інформаційних агентств надзвичайно велика
Діяльність Європейських інформаційних агентств це 1. Агенції Західної Європи (Франс Прес, ДПА та інші).
2. Агенції Північної Європи (Ройтерс, ТТ, ЕЛТА, ЛЕТА та інші).
3. Агенції Південної Європи (АТА, ЕФЕ, МІА, БЕТА, ТАНЮГ, АНСА, АДЖИ, Кронос, ХІНА, АНА-МАН, СТА та інші).
4. Агенції Східної Європи – це АДЖЕР(РОМ)ПРЕС, ЧТК, БТА, ПАП та інші).
5. Провідні інформаційні агентства країн СНД (Білорусі, Молдови, Киргистану, Таджикистану, Вірменії, Грузії, Азербайджану тощоДокладніше про це - у посібнику для здобувачів заочної форми навчання (с.55-70)