Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Європейські цінності ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Іноземної філології факультет
Кафедра англійської філології та лінгводидактики
Європейські цінності у художніх текстах
Модуль 2. Західноєвропейський Ренесанс: витоки євр...
Матеріали до семінару 2.4
Матеріали до семінару 2.4
Клацніть
Методичні рекомендації до семінарів_Модуль 2 (1)-54-58.pdf
для перегляду файлу
Попередня секція
Семінар 2.4 _ Образи можновладців у трагедіях В. Шекспіра та ренесансний титанізм.
Наступна секція
Семінар 2.5_Необмежена влада та її наслідки у дзеркалі драм В.Шекспіра
Перейти до...
Перейти до...
Форум новин
Чому варто обрати курс EUVOLIA?
Про проект EUVOLIA
Ресурси та навчальні матеріали курсу EUVOLIA
Силабус
Презентація курсу EUVOLIA
Веб-сайт EUVOLIA
Система накопичення балів
Інформація про викладачів
Доступ до Zoom
Лекція 1
Лекція 2
Лекція 3
Лекція 4
Семінарське заняття
Підручники до модулю
Методичні рекомендації до семінарів
Система оцінювання
Критичні джерела до модуля 2
Художні тексти до модуля 2
2.1. Лекція_ Аксіологічні системи західноєвропейського Ренесансу та Реформації
2.2 Семінар _"Утопія" Томаса Мора як втілення атиципацій ренесансців щодо ідеального суспільства
Завдання до семінару 2.2
Матеріали до семінару 2.2
Семінар 2.3_Репрезентація різних типів утопічних спільнот, заснованих на ідеалах демократії та свободи волі, у літературах Західної Європи.
Матеріали до семінару 2.3
Семінар 2.4 _ Образи можновладців у трагедіях В. Шекспіра та ренесансний титанізм.
Семінар 2.5_Необмежена влада та її наслідки у дзеркалі драм В.Шекспіра
Матеріали до семінару 2.5
3.1. Лекція. Система ціннісних координат класицизму, Просвітництва та романтизму в країнах Європи.
3.2. Семінар. Уявлення про цінність діяльності, підпорядкованої державно-громадським ідеалам («Горацій» П. Корнеля).
Завдання до семінару 3.2.
матеріали до семінару 3.2.
3.3. Семінар : Європейський ідеал «суспільної користі» («Фауст» Й. В. Ґете).
Завдання до семінару 3.3.
матеріали до семінару 3.3.
Семінари 3.4.-3.5. «Інаковість» та її толерування («Людина, що сміється» В. Гюго).
Завдання до семінарів 3.4.-3.5.
матеріали до семінарів 3.4.-3.5
методичні рекомендації до семінарів
система оцінювання
додаткова рекомендована література
анотація технології інтерактивної освіти
Лекція 4.1 Система цінностей доби Промислової революції
Семінар 4.2. Проблема соціальної відповідальності у романі Е.Гаскелл "Північ та Південь"
Семінар 4.2. Проблема соціальної відповідальності у романі Е.Гаскелл "Північ та Південь"
Ставлення громадян України до багатства: соцопитування R&B Group
Фактори успішності у сучасній Україні: соцопитування R&B Group
Семінар 4.3. "Небезпечна наука": пастки раціоналізму у романі Р.-Л. Стівенсона "Дивовижна історія доктора Джекіла та містера Хайда"
Дарвин Ч. Воспоминания о развитии моего ума и характера
Саган К. Світ повний демонів: наука як свічка у пітьмі
Семінар 4.4. Від "янгола у домі" до "нової жінки": "жіноче питання" у драмі Г.Ібсена "Ляльковий дім"
Риси портрету сучасної українки: соцопитування R&B Group
Життєві орієнтири українців (порівняння думок чоловіків та жінок): соцопитування R&B Group
Гендер для медій: Підручник з гендерної теорії для журналістики та інших соціогуманітарних спеціальностей
Лекція 5.1. ХХ століття: переоцінка цінностей
Штрассер Т. Хвиля
Семінар 5.2. Виклик тоталітаризму у романі Альбера Камю "Чума"
Семінар 5.2 Виклик тоталітаризму: роман А.Камю "Чума"
Семінар 5.3. "Назад до природи": екологічні виклики у романі Д.Г.Лоуренса "Коханець леді Чаттерлей"
Семінар 5.5. Виклики глобалізму: стратегії збереження культурної пам'яті у романі Бернардо Ачаги "Син акордерніста"
Особливості ідентичності громадян України: соціологічне опитування Центру ім. Разумкова
Запис на груповий проект
Рекомендації до виконання групового проекту
Лора Бохеннен. Шекспір у буші
Як користуватися HeySpace
Як користуватися Storyboard That?
Як користуватися WordCloud?