Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Технології навчання ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Технології навчання і виховання дітей з особливими...
Модуль 3. Форми взаємодії з батьками дітей з ООП.
Методичні рекомендації до виконання практичного за...
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання.
Клацніть
Методичні рекомендації до практичного заняття 3.docx
для перегляду файлу
Попередня секція
ТЗ модуль 3.
Наступна секція
Практичне завдання 3.
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Презентація курсу
Нагорна О.Б.Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Поради педагогу
відео Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради
Література
Методичні рекомендації до вивчення питань першого модуля.
Література
ТЗ модуль 1
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання 1.
Практичне завдання 1.
Презентація
Лекція
ТЗ модуль 2.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання 2.
Практичне завдання 2.
Про затвердження Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти
Налагодження партнерських стосунків з родинами
10 правил комунікації з батьками дітей з ООП
Література
Лекція
ТЗ модуль 3.
Практичне завдання 3.
Презентація. Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки в інклюзивному класі.
Новітні технології для дітей з ООП
Інноваційні технології у навчанні осіб з обмеженими фізичними можливостями
Статті на тему: Сучасні інноваційні технології навчання та виховання дітей з ООП.
ТЗ модуль 4.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання.
Практичне завдання 4.
Підсумковий семестровий контроль
Екзаменаційне тестування
Практичне завдання підсумкового контролю.