Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Комп'ютерна графіка ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Математичний факультет
Кафедра комп'ютерних наук
Комп'ютерна графіка і мультимедіа та методика їх в...
Вітаємо на курсі "Комп’ютерна графіка і мультимеді...
Підручник
Підручник
Клацніть
Informatika-10-klas-Rudenko-2018-prof.pdf
для перегляду файлу
Попередня секція
Силабус
Наступна секція
Корисні посилання
Перейти до...
Перейти до...
Силабус
Корисні посилання
Система накопичення балів
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт
Навчальна програма Інформатика для 10-11 класів (профільне навчання)
Оголошення
Календарне планування з розділу "Графіка\мультимедіа"
Приклад сценарію уроку
ПР №1 Розробка методичного матеріалу з теми «Види комп'ютерної графіки та моделі відображення кольору: сучасні напрями використання»
СР 1 Засоби актуалізації опорних знань з попередніх тем «Комп’ютерна графіка та сучасні напрями її використання. Види комп'ютерної графіки» та «Формати графічних файлів, конвертація файлів»
ПР №2 Розробка навчального веб-ресурсу
Векторний графічний редактор Іnkscape
ПР №3 Розробка практичних робіт для учнів профільної школи з тем "Використання графічних примітивів Inkscape" та "Створення заготовки орнаменту в Inkscape"
ПР №4 Розробка практичної роботи для учнів з теми "Створення листівки в Inkscape"
СР 2 Підходи до проведення рефлексії під час викладання інформатики у профільній школі
ПР №6 Розробка тематичної контрольної роботи з теми «Векторна графіка»
ПР №7 Розробка системи тестових завдань з теми «Растрова графіка»
СР 3 Аналіз очікуваних результатів, яких мають досягти учні при вивченні розділу Комп’ютерна графіка
ПР №8 Розробка відео матеріалу зі створення анімації
СР 4 Розробка критеріїв оцінювання практичних робіт учнфів з розділу «Комп’ютерна графіка»
Індивідуальне завдання на тему "«Розробка методичного забезпечення для реалізації проєктів з анімації в STEMосвіті"
Підсумковий тест