Відомості про викладача
Мамай Наталія Олександрівна
Резюме
моб. 380505822147
e-mail :kriska1@ukr.net
Дата народження: 09.03.1977
Місто проживання: Україна, м. Запоріжжя
Сімейний стан: заміжня, двоє дітей.
Освіта:
1984 - 1994 – загальна середня освіта навчальний комплекс №23 Запорізької міської ради Запорізької області
1994 - 1999 - Запорізький державний університет, факультет «Соціальної педагогіки та психології», диплом спеціаліста з відзнакою
1999-2000 г - Запорізький державний університет, навчання в магістратурі за спеціальністю «Соціальна педагогіка», диплом магістра з відзнакою
2004 г - навчання в Магдебург-Стендальскому університеті за спеціальністю «Корекційна педагогіка»
2000-2004-навчання у аспірантурі Запорізького національного університету
Місце роботи:
З 2000 року - асистент на кафедрі «Проблем керування та соціальної педагогіки»;
2002-2004 г. - участь в україно-німецькому проєкті «Вчимося та працюємо разом» у співробітництві з факультетом «Соціальних та прикладних наук» Магдебург-Стендальского університету (Німеччина). Метою проєкту було навчання та впровадження корекційно-педагогічних технологій для ранньої реабілітації дітей дошкільного віку з вадами розвитку;
2004- 2005 г. – завідувач навчальної лабораторії лікувальної педагогіки на факультеті Соціальної педагогіки та психології ЗНУ;
З 2013 р.- тренер-психолог на Всеукраїнському дитячо-юнацькому фестивалі- майстерні авторської (бардової) пісні «Сонячний зайчик»;
З 2015 до 2019 р. - психолог в оздоровчому комплексі «Маяк» АТ «Мотор Січ»;
З 2017 р. по сьогоднішній день – консультант програми СЕТА по роботі з жертвами війни;
З 2011 р. по сьогоднішній день - завідувач навчальної лабораторії спеціальної освіти та психологічного консультування, викладач на кафедрі соціальної педагогіки та спеціальної освіти та керівник навчальної практики на факультете соціальної педагогіки та психології
Досвід та напрямки роботи:
- Володіння методиками раннього розвитку дітей;
- Проведення корекційних занять з дітьми з особливими потребами з розумового і фізичного розвитку;
- Корекція наявних відхилень у розвитку (відставання в психічному розвитку, поведінці, мові, порушення спілкування, моторики та інших психомоторних функцій);
- Розробка спеціальних, індивідуальних і групових методів і програм, спрямованих на корекцію порушених функцій;
- Емоційно-особистісний розвиток дитини;
- Психотерапевтичний вплив на дитину та її родину та розробка індивідуалізованих програм сімейного виховання, сімейної психотерапії, адекватної, розвиваючої взаємодії матері і дитини;
- Керівництво волонтерами, проведення навчальних тренінгів і семінарів для студентів-волонтерів факультету;
- Проведення групової та індивідуальної роботи з колективом та дітьми.