Перейти к основному содержанию
Русский (ru)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вход
Профілактика вторинн ...
Поиск курса
Курсы
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Профілактика вторинних відхилень (викл. Апухтіна В...
Змістовий модуль 4. Форми та зміст педагогічної п...
Поради педагогу
Поради педагогу
Предыдущий акт. элемент
Піраміда навчання
Следующий акт. элемент
Гра як форма корекційно-розвивальної робот з дітьми з ООП
Перейти на...
Перейти на...
Новини
Силабус
Система накопичення балів
Презентація курсу
Робоча програма
Підручники
Методичні рекомендації до практичних занять
Бочелюк В.Й. Психологія людини з обмеженими можливостями : навчальний посібник
ЯК_МЕНІ_ПИСАТИ_БЕЗ_АКАДЕМІЧНОГО_ПЛАГІАТУ
Записи лекцій 6.0160
Теоретична основа корекційної психопрофілактики. Закономірності відхилень розвитку. Норма та патологія.
Зовнішні та внутрішні фактори порушень розвитку. Їх профілактика. Епігенетичний підхід.
Самостійне завдання 1
Самостійне завдання 2
Щеплення
Грудне вигодовування
Проблеми внутрішньоутробних інфекцій та можливості їх вирішення на сучасному етапі
Вплив ендогенних та екзогенних факторів на становлення мовленнєвої діяльності молодших дошкільників із ЗНМ
План практичний занять 1-3
Implications of climate change for speech language therapists pathologists
Адаптаційні можливості організму. Нейропластичність
Сенсорна інтеграція
Кіслінг, Улла. Сенсорна інтеграція в діалозі: зрозуміти дитину, розпізнати проблему, допомогти знайти рівновагу
Малюнки-терміни
Біомеханіка та фізіологія рухів
Самостійне завдання 3
Практичні заняття 4-6
Когнітивний підхід. Розвиток когнітивних функцій. Інтелектуальний розвиток
Розвиток мовлення. Комунікативна компетентність. Альтернативні засоби комунікації
Додаткове питання
Соціально-емоційний та емоційний розвиток
Самостійне завдання 4
Самостійне завдання 5
Вебінар Шерон Хувер про програми розвитку соціально-емоційної компетентності дітей в школах
Емоційний інтелект: підказки для батьків, як виховати емоційно інтелігентну особистість
Вебінар для батьків: "Як допомогти дитині подолати страх?"
Практичні заняття 7-9
Готовність
Як мозок створює емоції? с.185-206
Навчальна діяльність як одна з форм учіння
Психічний розвиток в цифрову епоху
Технологія раннього втручання
ІнстаМозок
Самостійне завдання 6
РИЗИКИ ВПЛИВУ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ТА КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК ПСИХІКИ ЛЮДИНИ В ДОБУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОТИСТОЯННЯ
Піраміда навчання
Гра як форма корекційно-розвивальної робот з дітьми з ООП
Практичні заняття 10-12
Питання до іспиту
Проєкт