Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

            • archive

            • Промоція у світовому медіапросторі

            • Медіавиробництво 2 курс (Микитів Галина Володимир...

            • Редакторсько-видавнича діяльність (Горбенко Інна ...

            • Риторичні основи журналістики

            • Атестаційний екзамен

            • Вибіркова. Основи академічного письма.

            • Видавнича діяльність у сфері реклами та ПР

            • Видавнича справа та редагування

            • Видавничі стандарти

            • Візуальна комунікація в інтернет-мережі

            • Вступ до спеціальності "Редакторсько-видавнича дія...

            • Основи контентмейкінгу

              • Sekcja ogólna

              • Topic 1

                • PlikЛекція 1. Теоретичні засади контентмейкінгу

                • TestТест 1.

                • PlikЛекція 2. Вимоги до інтернет-контенту та його житт...

                • TestТест 2

                • Adres URLЛекція 3. Концепції комерційного контенту: від мод...

                • TestТест 3

                • PlikЛекція 4. Робота з візуалом

                • TestТест 4

                • PlikЛекція 5-6. Композиційні рішення при розробці диза...

                • TestТест 5

                • PlikЛекція 7-9. Робота з текстотворення

                • PlikДодаток до Л.7-8

                • StronaЗавдання до виконання

                • ZadanieВиконані завдання до курсу

              • Підсумковий контроль

              • Заочне відділення

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Основи контентмейкінгу

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра видавничої справи та редагування
  6. Основи контентмейкінгу
  7. Topic 1
  8. Лекція 3. Концепції комерційного контенту: від мод...

Лекція 3. Концепції комерційного контенту: від модулю 1 до модулю 3

Wymagania zaliczenia
Kliknij Лекція 3. Концепції комерційного контенту: від модулю 1 до модулю 3 , aby otworzyć zasób.
Previous activity
Тест 2
Next activity
Тест 3
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną