Оптимізація маркетингової діяльності на інтернет ринку
Програма вивчення навчальної дисципліни «Оптимізація маркетингових рішень » складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти напряму підготовки “Маркетинг”, рівеня вищої освіти «магістр», спеціалізації «Маркетинг на ринку кінцевого споживача».
Мета вивчення курсу – є формування у студентів управлінського мислення, комплексу теоретичних знань і практичних навичок щодо формування та реалізації політики ефективного управління в сучасних організаціях, що базується на оптимізації маркетингових рішень в організації.
Завдання вивчення курсу — одержання знань і набуття навичок аналітичної роботи з найбільш відомими універсальними методами оптимізації маркетингових рішень: експертні методи прийняття маркетингових рішень, прийняття рішень в умовах невизначеності та ризиків, статистичні методи прийняття маркетингових рішень; методи аналізу тенденцій і стійкості розвитку ринкової кон'юктури; методи аналізу сезонністі і циклічності ринку; прогнозування купівельного попиту; вивчення споживчих переваг товару тощо.
Предметом курсу є обгрунтування оптимальних методів своєчасного виявлення будь-яких змін у складі споживачів і характері їх потреб, виборі реклами, визначення найбільш ефективних каналів збуту, методів комплексної сегментації ринку, системі комунікації.
Знати:
базові поняття та інструментарій оптимізації маркетингових рішень ;
процес стратегічної оптимізації маркетингових рішень;
типові моделі оптимізації маркетингових рішень;
методи оптимізації маркетингових рішень;
механізми оптимізації маркетингових рішень;
Вміти:
розробляти ефективний план дій по запровадженню змін;
здійснювати керівництво оптимізації маркетингових рішень на різних етапах;
проводити моніторинг та аналіз процесу оптимізації маркетингових рішень тощо.