Завдання дисципліни є надати студентів знання в сфері сегментації міжнародного ринку; засвоєння студентами знань з макросегментації, тобто сегментації цілих країн і регіонів по їх географічним, екологічним, демографічним, політико-правових, економічних, науково-технічних, соціально-культурних особливостей; мікросегментації, коли відбувається подальший поділ відібраних великих сегментів ринків на однорідні за своїми запитами і вимогам групи споживачів з урахуванням майнових, географічних, демографічних, психографических і інших критеріїв, а також по однотипності реакції окремих груп споживачів на маркетингові заходи впливу, наприклад рекламу, цінову політику, методи збуту та інші.
Метою навчальної дисципліни «Сегментація міжнародного ринку» при підготовці бакалаврів є набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання сфері аналізу сегментації міжнародного ринку.ни та оголошення