Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

            • archive

            • Історична пам’ять в Україні та її комунікативні ка...

            • Радянська обрядовість як інструмент впливу тоталіт...

            • "Soft skills" для істориків

            • Академічне письмо

            • Андеграунд: заборонене мистецтво в УРСР

            • Атестаційний екзамен для ОП Діджитал-історія

            • Діджитал-історія в профільній школі

            • Етнокультурний ландшафт сучасної України

            • Запорізький вимір Другої світової війни

            • Зовнішня політика України

            • Ідеї та політика: плинність ідеологій

            • Шкільний урок історії в музеї: український та зару...

              • Généralités

              • Змістовий модуль 1. Класифікація та типологія музе...

              • Змістовий модуль 2. Культурно-освітня робота музеїв

              • Змістовий модуль 3. Зарубіжний досвід проведення у...

              • Змістовий модуль 4. Впровадження засобів музейної ...

                • URLМаньковська Р. Музейна педагогіка: інноваційна тех...

                • FichierЛекція 3-4. МАТЕРІАЛИ МУЗЕЇВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ: УК...

                • FichierСамостійна робота. Тема 4

                • TestТест. Тема 3-4

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Шкільний урок історії в музеї: український та зару ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра новітньої історії України
  6. Шкільний урок історії в музеї: український та зару...
  7. Змістовий модуль 4. Впровадження засобів музейної ...
  8. Маньковська Р. Музейна педагогіка: інноваційна тех...

Маньковська Р. Музейна педагогіка: інноваційна технологія інтелектуального розвитку. Краєзнавство. - 2019. - № 3. - С. 238-251

Conditions d’achèvement
Cliquer sur Маньковська Р. Музейна педагогіка: інноваційна технологія інтелектуального розвитку. Краєзнавство. - 2019. - № 3. - С. 238-251 pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Самостійна робота. Тема 3
Activité suivante
Лекція 3-4. МАТЕРІАЛИ МУЗЕЇВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile