Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

            • archive

            • Давня та нова історія України (Історія та археолог...

            • Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2...

            • Методика роботи з історичними джерелам на уроках і...

            • Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ

            • Інтерактивні технології викладання історії у 10–11...

            • Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...

            • Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії у...

            • Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...

              • Généralités

              • Topic 1

              • Topic 2

              • Topic 3

              • Topic 4

                • PageЛекція 9. Антиукраїнська риторика в курсі історич...

                • PageЛекція 10. Антиукраїнський характер змін шкільного...

                • FichierАнтиукр. освіта в ОРДЛО

                • PageЛекція 11. Зміни в шкільній історичній освіті на о...

                • URLФейковий розпад СРСР: як Росія переписала історію

                • AtelierСемінар 5. Антиукраїнський характер змін шкільного...

                • AtelierСемінар 6.. Інтеграція освітньої системи окуповано...

                • URLКазаков М. Між трагедією і фарсом: як пропагандист...

                • FichierНовітня історія України в підручниках історії РФ

                • TestТест 4.

              • Topic 5

              • Topic 6

            • Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність сере...

            • Атестаційний екзамен (предметна спеціальність сере...

            • Вибіркові дисципліни ОР магістр, 014.03 Середня ос...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація, Стастистика ФІМВ

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра давньої і нової історії України та методик...
  6. Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...
  7. Topic 4
  8. Казаков М. Між трагедією і фарсом: як пропагандист...

Казаков М. Між трагедією і фарсом: як пропагандисти переписують підручники з історії

Conditions d’achèvement
Cliquer sur Казаков М. Між трагедією і фарсом: як пропагандисти переписують підручники з історії pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Семінар 6.. Інтеграція освітньої системи окупованого Криму в освітню систему РФ
Activité suivante
Новітня історія України в підручниках історії РФ
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile