Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

            • archive

            • Давня та нова історія України (Історія та археолог...

            • Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2...

            • Методика роботи з історичними джерелам на уроках і...

            • Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ

            • Інтерактивні технології викладання історії у 10–11...

            • Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...

            • Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії у...

            • Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...

              • Общее

              • Topic 1

              • Topic 2

              • Topic 3

              • Topic 4

                • СтраницаЛекція 9. Антиукраїнська риторика в курсі історич...

                • СтраницаЛекція 10. Антиукраїнський характер змін шкільного...

                • ФайлАнтиукр. освіта в ОРДЛО

                • СтраницаЛекція 11. Зміни в шкільній історичній освіті на о...

                • ГиперссылкаФейковий розпад СРСР: як Росія переписала історію

                • СеминарСемінар 5. Антиукраїнський характер змін шкільного...

                • СеминарСемінар 6.. Інтеграція освітньої системи окуповано...

                • ГиперссылкаКазаков М. Між трагедією і фарсом: як пропагандист...

                • ФайлНовітня історія України в підручниках історії РФ

                • ТестТест 4.

              • Topic 5

              • Topic 6

            • Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність сере...

            • Атестаційний екзамен (предметна спеціальність сере...

            • Вибіркові дисципліни ОР магістр, 014.03 Середня ос...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація, Стастистика ФІМВ

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра давньої і нової історії України та методик...
  6. Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...
  7. Topic 4
  8. Казаков М. Між трагедією і фарсом: як пропагандист...

Казаков М. Між трагедією і фарсом: як пропагандисти переписують підручники з історії

Требуемые условия завершения
Нажмите на ссылку Казаков М. Між трагедією і фарсом: як пропагандисти переписують підручники з історії, чтобы открыть ресурс.
Предыдущий акт. элемент
Семінар 6.. Інтеграція освітньої системи окупованого Криму в освітню систему РФ
Следующий акт. элемент
Новітня історія України в підручниках історії РФ
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение