Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Вхід
Мод.1. Сучасні техно ...
Пошук курсів
Курси
Аспірантура
Мод.1. Сучасні технології навчання й викладання у ...
Змістовий модуль 3. Цифрові технології навчання й ...
Сайт_Сучасні освітні технології (штучний інтелект,...
Сайт_Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти
Клацніть посилання
https://educationpakhomova.blogspot.com/
щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Самостійна робота 5. Штучний інтелект в освітній діяльності
Наступна секція
Онлайн-платформа «ВЧИМО» - все для організації сучасного освітнього процесу
Перейти до...
Перейти до...
Викладач: професор Меняйло Вікторія Іванівна
Оголошення
Силабус навчальної дисципліни "Сучасні технології навчання й викладання у вищій школі"
Робоча програма "Сучасні технології навчання й викладання у вищій школі"
Система накопичення балів
Міністерство освіти і науки України
Освіта. UA: освіта в Україні та за кордоном
ОсвітАналітика: аналітичний центр Київського столичного університету імені Бориа Гринченка
Академічна доброчесність: інформаційний бюлетень
Новини вищої освіти: FB-спільнота працівників вищої освіти
Ukrainian Scientists Worldwide: FB-спільнота українських науковців
Положення про педагогічну (асистентську) практику здобувачів третього рівня вищої освіти ступеня доктора філософії у Запорізькому національному університеті
Тема 1. Нормативно-правові засади науково-педагогічної діяльності в закладах вищої освіти
Методичні рекомендації до Теми 1
Закон України "Про освіту"
Закон України "Про вищу освіту"
Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність»
Про затвердження Рекомендованого переліку видів навчальної, методичної, наукової та організаційної роботи для науково-педагогічних, наукових і педагогічних працівників: наказ МОН від 16.02.2022 р. № 186
Про затвердження професійного стандарту на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти»: наказ МОН від 23.02.21 р. № 610
Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності: постанова КМУ від 30.12.2015 р. № 1187,п38
Індивідуальний робочий план викладача: зразок
Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників: постанова КМУ від 21.08.19 р. № 800
Про затвердження Порядку присудження ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради закладу вищої освіти, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії: постанова КМУ від 12.01.22 р. № 44
Деякі питання присудження (позбавлення) наукових ступенів: постанова КМУ від 17.11.21р. № 1197
Про затвердження Порядку присвоєння вчених звань науковим і науково-педагогічним працівникам: наказ МОН від 14.01.2016 р. № 13
Про оплату праці педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників закладів і установ освіти і науки: постанова КМУ від 10.11.19 р. № 822
Розміри окладів педагогічних та науково-педагогічних працівників у 2024 році
Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ: наказ МОН від 26.09.2005 № 557
Тема 2. Організаційне та навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності у вищій школі
Презентація до Теми 2
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій. постанова КМУ від 23.11.2011 р. № 1341
Рівні вищої освіти та наукові ступені: сайт МОН
Затверджені стандарти та проєкти стандартів вищої освіти: сайт МОН
Положення про освітньо-наукову програму підготовки доктора філософії
Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії: сайт ЗНУ
Навчальні плани і графіки освітнього процесу: сайт ЗНУ
Робоча програма та силабус навчальної дисципліни: зразки
Положення про організацію освітнього процесу в ЗНУ
Положення про організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання
Learning Management Systems (LMS)
Тема 3. Система внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти
Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності: постанова КМУ від 30.12.2015 р. № 1187
Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти: постанова КМУ від 29.04.2015 р. № 266
Положення про гаранта освітньої програми в Запорізькому національному університеті
Система наукових та академічних показників (СИНАП) науково-педагогічних працівників ЗНУ
Робота зі стейкхолдерами. Соціологічні опитування
Рейтингове оцінювання науково-педагогічних працівників
Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти: наказ МОН
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти: офіційний сайт
Порядок проходження акредитації освітніх програм у Національному агентстві
Акредитація освітніх програм у Запорізькому національному університеті
Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG)
Тест 1. Нормативне, організаційне та навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в закладах вищої освіти
Тема 4. Форми організації навчання у вищій школі
Види лекцій: методика їх підготовки та проведення
Семінарське заняття: методика його підготовки та проведення
Практичне заняття: методика його підготовки та проведення
Лабораторне заняття: методика його підготовки та проведення
Методика організації практичної підготовки здобувачів
Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів
Тема 5. Педагогічні технології та методи навчання
Методи, прийоми, засоби навчання
Інноваційні технології та методи навчання
Інтерактивні технології та методи навчання
Тест 2. Форми організації, педагогічні технології та методи навчання й викладання у вищій школі
Тема 6. Оцінювання результатів навчання здобувачів
Методи оцінки знань, умінь та навичок здобувачів
Методика організації тестового контролю
Як підготувати тестове завдання
В якій формі провести семестровий екзамен
Положення про організацію та методику проведення поточного та підсумкового контролю навчання студентів Запорізького національного університету
Методика курсового та дипломного проєктування
Методичні вказівки до написання курсових і кваліфікаційних робіт для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра та магістра
Положення про проведення атестації здобувачів освіти та організацію роботи екзаменаційної комісії в Запорізькому національному університеті
Методичні рекомендації до Індивідуального завдання
Опис практичного завдання: форма
Індивідуальне завдання. Педагогічні технології, методи навчання й оцінювання
Нагаєв В. Педагогіка вищої школи: навчальний посібник для здобвачів ступеня доктора філософії
Гладуш В. Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія
Калашнікова Л. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях
Тема 7. Цифровізація освіти як сучасна вимога інформаційного суспільства
Цифрова трансформація освіти
Концепція цифрової трансформації освіти і науки: проєкт
Тенденції трансформації цифрової освіти в сучасних умовах: стаття
Опис рамки цифрової компетентності для громадян України
Цифрограм для громадян на порталі "Дія"
Опис цифрової компетентності педагогічного працівника
Цифрограм для вчителів на порталі "Дія"
Розвиток цифрової компетентності педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти: навчальний поібник
Розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників закладів професійної освіти: навчальний посібник
Тема 8. Цифрові інструменти для навчання та викладання
Google Drive як ефективний інструмент освітньої діяльності: презентація
Google Drive як ефективний інструмент освітньої діяльності: відеозапис тренінгу
Робота з Google Classroom, Google Calendar, Google Forms, Google Meet: відеозапис тренінгу
Робота з Google Keep, Google Jamboard: відеозапис тренінгу
Робота з Google Chat, Google Documents: відеозапис тренінгу
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 1
Самостійна робота 1. Сервіси Google для освітньої діяльності
Відеокурс "Цифрові інструменти GOOGLE для освіти" від Академії цифрового розвитку
Цифровий учитель: онлайн-курс на платформі Edera
Сучасні платформи для онлайн навчання: відеозапис вебінару
Сучасні платформи для онлайн-навчання: презентація
Сесійні зали в ZOOM. Інтерактивні дошки Padlet, Trello, Lucidchart: відеозапис тренінгу
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 2
Самостійна робота 2. Онлайн-інструменти для групової та командної роботи
Ефективні презентації: відеозапис онлайн-курсу
Як створити презентацію у Canva: відео
Створення презентацій за допомогою Gamma: відео
Можливості YouTube для освіти: відеозапис тренінгу
Розширення Google Chrome: Language Tools, LightShot, Screenity: відеозапис тренінгу
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 3
Самостійна робота 3. Онлайн-сервіси для створення ефективних презентацій та відеоматеріалів
Як створити різні типи тестів у Moodle: текстові та відеоінструкції
Як швидко і легко створити тести у Google Forms: відео
Створення інтерактивних вправ у WordWall: відеоінструкція
Створення опитування в Mentimeter: відеоінструкція
Фронтальне опитування за допомогою Mentimeter: відеозапис тренінгу
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 4
Самостійна робота 4. Цифрові інструменти для закріплення, перевірки та контролю знань
Штучний інтелект в освітньому процесі: відеозапис вебінару
Штучний інтелект в освітньому процесі: презентація
Нейромережі для вчителів: відеозапис вебінару
Нейромережі для вчителів: презентація
Досліджуємо штучний інтелект:Chat GPT, Neural writer, Magic School, Quillbot, Eduade.AI, Curipod, Kiber: відезапис вебінару
Як швидко створити презентацію за допомогою ШІ: відеозапис вебінару
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 5
Самостійна робота 5. Штучний інтелект в освітній діяльності
Онлайн-платформа «ВЧИМО» - все для організації сучасного освітнього процесу
Методичні рекомендації до Підсумкового контролю
План-конспект навчального заняття: форма
Підсумковий контроль: план-конспект навчального заняття