Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Міофункціональна терапія в системі мовленнєвих пор...

              • General

              • Мовленнєве дихання як основа правильного мовлення

              • Алгоритм формування діафрагмального дихання

              • Особливості діагностики та корекції міофункціональ...

              • Діагностика і корекція міофункціональних порушень

              • Корекційний маршрут для особи із міофункціональним...

              • Міждисциплінарна взаємодія фахівців при корекції м...

              • Міофункціональна терапія з використанням ортодонти...

              • ЛІТЕРАТУРА

                • URLКорекція міофункціональних порушень у дітей з особ...

                • URLТРАНСДИСЦИПЛІНАРНА СИСТЕМА ПРОФІЛАКТИКИ ТА КОРЕКЦІ...

                • URLРОЛЬ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА У РАННІЙ КОРЕКЦІЇ МІОФУНКЦІ...

                • URLОРОФАЦІАЛЬНІ МІОФУНКЦІОНАЛЬНІ РОЗЛАДИ У ПАЦІЄНТІВ ...

                • URLОсобливості корекції звуковимови у дітей молодшого...

                • URLКОРЕКЦІЯ МІОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ З ОСОБ...

                • URLРОЛЬ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА У РАННІЙ КОРЕКЦІЇ МІОФУНКЦІ...

                • URLСтатична та динамічна оклюзія. МОНОГРАФІЯ

                • URLОртодонтія. Навчальний посібник

                • URLКінезіотейпування

                • URLКінезіотейпування у логопедичній практиці

              • ВІДЕО

              • ВАЖЛИВІ ПОСИЛАННЯ

              • РЕФЛЕКСІЯ

              • ТЕОРЕТИЧНІ/ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

              • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Міофункціональна терапія в системі мовленнєвих пор ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Міофункціональна терапія в системі мовленнєвих пор...
  7. ЛІТЕРАТУРА
  8. РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА У РАННІЙ КОРЕКЦІЇ МІОФУНКЦІ...

РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА У РАННІЙ КОРЕКЦІЇ МІОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС

Requisitos de finalización
Haga clic en el enlace РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА У РАННІЙ КОРЕКЦІЇ МІОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС para abrir el recurso.
Actividad previa
КОРЕКЦІЯ МІОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Próxima actividad
Статична та динамічна оклюзія. МОНОГРАФІЯ
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles