Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

            • archive

            • Технології організації проблемного навчання фізики...

            • Методи обробки результатів фізичного експерименту

            • Навчальні проєкти з фізики та астрономії

            • STEM-технології у шкільному курсі фізики та астрон...

              • Общее

              • Навчально-методична документація з дисципліни

              • Рекомендовані інформаційні ресурси

              • Тематичне планування занять

              • Система оцінювання результатів навчання

              • Лекційні заняття

              • Практичні заняття

                • ФайлВправи до ПЗ 1

                • ФайлУчнівський інноваційний STEM-проєкт для методичног...

                • ФайлВправи до ПЗ 2

                • ФайлМетоди організації творчого пошуку. Частина 1

                • ФайлМетоди організації творчого пошуку. Частина 2

                • ФайлМетодичні матеріали до ПЗ 3

                • ГиперссылкаМетодичні особливості впровадження результатів інн...

                • ФайлНавчальні творчі продукти як об’єкти інтелектуальн...

              • Контроль результатів навчання

            • Демонстраційний фізичний експеримент

            • Спеціальні методи розвʼязування задач шкільного ку...

            • Віртуальний шкільний фізичний експеримент

            • Взаємодія лазерного випромінювання з речовиною

            • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою...

            • Фізика магнітних явищ

            • 1 Педагогіка (Середня освіта (Інформатика, Математ...

          • Кафедра комп'ютерних наук

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

STEM-технології у шкільному курсі фізики та астрон ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра загальної та прикладної фізики
  6. STEM-технології у шкільному курсі фізики та астрон...
  7. Практичні заняття
  8. Методичні особливості впровадження результатів інн...

Методичні особливості впровадження результатів інноваційної діяльності з фізики. Навчально-наукова лабораторія енергозбереження та енергоефективності

Требуемые условия завершения
Нажмите на ссылку Методичні особливості впровадження результатів інноваційної діяльності з фізики. Навчально-наукова лабораторія енергозбереження та енергоефективності, чтобы открыть ресурс.
Предыдущий акт. элемент
Методичні матеріали до ПЗ 3
Следующий акт. элемент
Навчальні творчі продукти як об’єкти інтелектуальної власності
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение