Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

            • archive

            • Технології організації проблемного навчання фізики...

            • Методи обробки результатів фізичного експерименту

            • Навчальні проєкти з фізики та астрономії

            • STEM-технології у шкільному курсі фізики та астрон...

              • Загальне

              • Навчально-методична документація з дисципліни

              • Рекомендовані інформаційні ресурси

              • Тематичне планування занять

              • Система оцінювання результатів навчання

              • Лекційні заняття

              • Практичні заняття

                • ФайлВправи до ПЗ 1

                • ФайлУчнівський інноваційний STEM-проєкт для методичног...

                • ФайлВправи до ПЗ 2

                • ФайлМетоди організації творчого пошуку. Частина 1

                • ФайлМетоди організації творчого пошуку. Частина 2

                • ФайлМетодичні матеріали до ПЗ 3

                • URL (веб-посилання)Методичні особливості впровадження результатів інн...

                • ФайлНавчальні творчі продукти як об’єкти інтелектуальн...

              • Контроль результатів навчання

            • Демонстраційний фізичний експеримент

            • Спеціальні методи розвʼязування задач шкільного ку...

            • Віртуальний шкільний фізичний експеримент

            • Взаємодія лазерного випромінювання з речовиною

            • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою...

            • Фізика магнітних явищ

            • 1 Педагогіка (Середня освіта (Інформатика, Математ...

          • Кафедра комп'ютерних наук

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

STEM-технології у шкільному курсі фізики та астрон ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра загальної та прикладної фізики
  6. STEM-технології у шкільному курсі фізики та астрон...
  7. Практичні заняття
  8. Методичні особливості впровадження результатів інн...

Методичні особливості впровадження результатів інноваційної діяльності з фізики. Навчально-наукова лабораторія енергозбереження та енергоефективності

Умови завершення
Натисніть на Методичні особливості впровадження результатів інноваційної діяльності з фізики. Навчально-наукова лабораторія енергозбереження та енергоефективності, щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Методичні матеріали до ПЗ 3
Наступна секція
Навчальні творчі продукти як об’єкти інтелектуальної власності
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток