Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

            • archive

            • Технології організації проблемного навчання фізики...

            • Методи обробки результатів фізичного експерименту

            • Навчальні проєкти з фізики та астрономії

              • Загальне

                • ФорумНовини

                • ФайлІнформація про автора дисципліни

                • ФайлПрезентація курсу

                • ФайлСистема накопичення балів

                • ФайлЕлектронний варіант базового підручника дисципліни

                • URL (веб-посилання)Посилання до інформаційних ресурсів

                • URL (веб-посилання)Концепція розвитку природничо-математичної освіти ...

                • URL (веб-посилання)ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

                • ФайлФІЗИКА_Навчальна програма для 10-11 класів заклад...

                • ФайлПРОЕКТ КОНЦЕПЦІЇ STEM-ОСВІТИ В УКРАЇНІ

                • ФайлМетодичні рекомендації до оформлення квал роб маг

                • ФайлВимоги до оформлення переліку посилань

                • ФайлФорма декларації_остання сторінка квал роб маг

              • Теоретичні аспекти інноваційної моделі STEM – освіти

              • Особливості реалізації STEM-освіти у навчання фізики

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

            • STEM-технології у шкільному курсі фізики та астрон...

            • Демонстраційний фізичний експеримент

            • Спеціальні методи розвʼязування задач шкільного ку...

            • Віртуальний шкільний фізичний експеримент

            • Взаємодія лазерного випромінювання з речовиною

            • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою...

            • Фізика магнітних явищ

            • 1 Педагогіка (Середня освіта (Інформатика, Математ...

          • Кафедра комп'ютерних наук

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Навчальні проєкти з фізики та астрономії

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра загальної та прикладної фізики
  6. Навчальні проєкти з фізики та астрономії
  7. Загальне
  8. Концепція розвитку природничо-математичної освіти ...

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)

Умови завершення

Схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 р. № 960-р

Натисніть на Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Посилання до інформаційних ресурсів
Наступна секція
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток