Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Бестселер як феномен масової культури (Ніколаєнко ...

            • Використання онлайн-інструментів у процесі формува...

            • Візіонерська топіка в українській літературі

            • Вступ до літературознавства

            • Вступ до літературознавства (Ніколаєнко Валентина ...

            • Дитяча література

            • Європейські стратегії формування толерантного сусп...

              • Généralités

              • Змістовий модуль 1. ЄВРОПЕЙСЬКІ МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖ...

              • Змістовий модуль 2. СУСПІЛЬНІ ІНСТИТУТИ ФОРМУВАННЯ...

              • Змістовий модуль 3. ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ РІЗНОМАНІ...

                • URL📚 Матеріали модуля "Європейські цінності різномані...

                • URLПритча про цвяхи

                • DevoirСамостійна робота

              • Змістовий модуль 4. ЄВРОПЕЙСЬКІ МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ...

              • Змістовий модуль 5. МИСТЕЦЬКИЙ АНТИТОТАЛІТАРНИЙ ДИ...

              • Змістовий модуль 6. МИСТЕЦЬКІ ПРОЕКЦІЇ МІЖКУЛЬТУРН...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Англійська мова (Прикладна лінгвістика) 2 курс 1 с...

          • Атестаційний екзамен

          • Спічрайтинг: техніки публічних виступів

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Європейські стратегії формування толерантного сусп ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Європейські стратегії формування толерантного сусп...
  7. Змістовий модуль 3. ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ РІЗНОМАНІ...
  8. 📚 Матеріали модуля "Європейські цінності різномані...

📚 Матеріали модуля "Європейські цінності різноманіття та інклюзії в освітньому просторі" - у мультимедійній книжечці:

Conditions d’achèvement
Cliquer sur 📚 Матеріали модуля "Європейські цінності різноманіття та інклюзії в освітньому просторі" - у мультимедійній книжечці: pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Підсумковий тест до Теми 1-2
Activité suivante
Притча про цвяхи
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile