Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • Общее

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

                • ГиперссылкаЯк жінки створили канон української літератури: в...

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції
  8. Як жінки створили канон української літератури: в...

Як жінки створили канон української літератури: від “Першого вінка” до шкільної програми

Требуемые условия завершения

<aside> 👩‍🎓 Що це за курс? Цей курс є можливістю познайомитись із жінками в каноні української літератури під різними кутами. Його можна прочитати повністю, а можна звернути увагу тільки на окремі блоки, які вас цікавлять. Кожну з тем у своєму унікальному стилі підготувала авторка, що найбільше розбирається в ній. Мета:

  • закцентувати на жінках в українському літературному каноні
  • дослідити канон не тільки через окремі імена, але й через феномени
  • додати відповідей (або й запитань) до дискусії про пере/укладання канону
  • створити популярний базовий продукт, який може працювати для різних авдиторій.

Ключові запитання:

  • Хто творить канон: жінки і літературна критика до та після 1990-х.
  • Чому і як одні жінки ввійшли в канон, а інші ні.
  • Творення альтернативного канону: чи існує «жіночий канон» і як це взаємодіє з «домінантним каноном».
  • Які інституції (освітні, юридичні, політичні) підтримують канон? Якою мірою вони є інклюзивними щодо жінок?

Для кого курс? Цей курс створено насамперед для студентів та студенток гуманітарних спеціальностей. Ще він буде цікавий вчителям та вчителькам, дослідникам та дослідницям, читачам та читачкам — усім, захоплених літературою та жіночими голосами в ній. Частина про жінок в публічному просторі також має допомогти тим, хто зацікавлений в називанні вулиць.

Хто ми? Ми — група студенток, які навчаються на магістерській програмі «Майбутнє спадщини» в Українському Католицькому університеті. У своїх магістерських роботах ми досліджуємо українську літературу різних періодів й так чи інакше розглядаємо питання жінки у ній. Тож у цьому курсі ми вирішили поділитись з вами результатами наших досліджень і розкрити детальніше питання жінок в українській літературі.

Нажмите на ссылку Як жінки створили канон української літератури: від “Першого вінка” до шкільної програми, чтобы открыть ресурс.
Предыдущий акт. элемент
Підсумковий контроль. Тест.
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение