Тема 9. Формування історичних понять

Setup phase

Workshop timeline with 5 phasesSkip to current tasks
Setup phase
Current phase
  • Task info The workshop is currently being set up. Please wait until it is switched to the next phase.
Submission phase
Assessment phase
Grading evaluation phase
Closed
Description

Проблеми для дискусії:

1.     Структура та способи визначення історичних понять.

2.     Наукові підходи до класифікації історичних понять.

3.     Шляхи уведення історичних понять у зміст освіти.

4.     Способи формування історичних понять (класичний; визначення-опис; визначення-перерахування; визначення-приклад; визначення-пояснення).

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть методику формування історичного поняття.

Ресурси:

1.    Выготский Л. С. Педагогическая психология / Выготский Л. С. ; под ред. В. В. Давыдова. – М. : Педагогика, 1991. – 480 с.

2.    Демиденко В. К. Психологічні основи засвоєння історії учнями / Демиденко В. К. – К. : Радянська школа, 1970. – 127 с.

3.    Мельник Л. Г. Методика викладання історії в середній школі / Л. Г. Мельник – К. : Вища школа, 1974. – 222 с.

4.    Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (пункти 1.3-1.5).