Тема 9. Формування історичних понять
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Проблеми для дискусії:
1. Структура та способи визначення історичних понять.
2. Наукові підходи до класифікації історичних понять.
3. Шляхи уведення історичних понять у зміст освіти.
4. Способи формування історичних понять (класичний; визначення-опис; визначення-перерахування; визначення-приклад; визначення-пояснення).
Індивідуальне практичне завдання:
Розробіть методику формування історичного поняття.
Ресурси:
1. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Выготский Л. С. ; под ред. В. В. Давыдова. – М. : Педагогика, 1991. – 480 с.
2. Демиденко В. К. Психологічні основи засвоєння історії учнями / Демиденко В. К. – К. : Радянська школа, 1970. – 127 с.
3. Мельник Л. Г. Методика викладання історії в середній школі / Л. Г. Мельник – К. : Вища школа, 1974. – 222 с.
4. Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (пункти 1.3-1.5).