Тема 9. Формування історичних понять

Етап налаштування

Графік скмінару з 5 етапамиПропустити до поточних задач
Етап налаштування
Поточний етап
  • Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
Етап здачі робіт
Етап оцінювання
Етап оцінювання оцінок
Закрито
Опис

Проблеми для дискусії:

1.     Структура та способи визначення історичних понять.

2.     Наукові підходи до класифікації історичних понять.

3.     Шляхи уведення історичних понять у зміст освіти.

4.     Способи формування історичних понять (класичний; визначення-опис; визначення-перерахування; визначення-приклад; визначення-пояснення).

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть методику формування історичного поняття.

Ресурси:

1.    Выготский Л. С. Педагогическая психология / Выготский Л. С. ; под ред. В. В. Давыдова. – М. : Педагогика, 1991. – 480 с.

2.    Демиденко В. К. Психологічні основи засвоєння історії учнями / Демиденко В. К. – К. : Радянська школа, 1970. – 127 с.

3.    Мельник Л. Г. Методика викладання історії в середній школі / Л. Г. Мельник – К. : Вища школа, 1974. – 222 с.

4.    Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (пункти 1.3-1.5).