Тема 11. Розвиток історичного мислення, критичного мислення та прищеплення цінностей
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Проблеми для дискусії:
1. Наскільки правомірним є виділення історичного мислення як окремого виду мислення? (визначення поняття).
2. Змістовний і операційний блоки історичного мислення.
3. Умови розвитку історичного мислення.
4. Критичне мислення: чергова мода чи нагальна потреба?
5. Методика розвитку критичного мислення школярів.
6. Методологічна культура учнів та прищеплення цінностей.
Індивідуальне практичне завдання:
Розробіть задачі, спрямовані на розвиток історичного мислення під час вивчення цікавої для Вас теми шкільної програми.
Ресурси:
Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (розділ 4).
Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія / С. Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 7-8. – С. 27-39.
Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2012. – 70 с.
Терно С. О. До проблеми формування методологічної культури учнів середньої школи у процесі вивчення історії // Наукові праці історичного факультету Запорізького державного університету. – 2000. – Вип. XI.– С. 156-163.